Big-Bear Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 (bewerkt) Ik heb een model gemaakt, wie kan er met photshop (ik heb hem zelf niet) deuren en ramen op zetten, die een beetje in de structuur passen, en ook een reclame bord inzetten (het liefst iets van een clothes shop wat in vice city past) wie wil dat voor mij doen? :huh: Chek hier mijn Model EDIT: Je moet even wachten voordat je het plaatje kan zien Bewerkt: 4 juli 2005 door Big Bear
Jorge_F Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Het is het beste dat je het zelf doet. Dan leer je daar iets van zodat je niet de hele tijd aan iedereen hulp hoeft te vragen.
Big-Bear Geplaatst: 4 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Het is het beste dat je het zelf doet.Dan leer je daar iets van zodat je niet de hele tijd aan iedereen hulp hoeft te vragen. Dat is het probleem ik probeer al 3 dagen om aan een niet trial te komen van photoshop, en ik akn nie registreren voor een trial, dat is nou juist het probleem
PatrickW Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 De enige legale manier om aan een niet-trial versie van photoshop te komen, is om het pakket te kopen. Iedere andere manier valt onder warez en dat is op dit forum een verboden onderwerp.
Bradley H. Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 (bewerkt) Het is het beste dat je het zelf doet.Dan leer je daar iets van zodat je niet de hele tijd aan iedereen hulp hoeft te vragen. Dat is het probleem ik probeer al 3 dagen om aan een niet trial te komen van photoshop, en ik akn nie registreren voor een trial, dat is nou juist het probleem Waarom haal je de textures niet uit VC of SA, Ik mod de hele dag, denk jij dat ik met photoshop om kan gaan ? (...) met google dit wel gevonden, dit moet je zelf doen niet andere vragen omjou het leven makkelijker te maken :angry: Gratis trial: adobe photoshop 7.0 admins, dit is een gratis trial, (no warez) Bewerkt: 5 juli 2005 door Bradley H.
Scott16 Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 Let een beetje op met wat je zegt, Bradley.. <_< <_<
Eclipse Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 (...) met google dit wel gevonden, dit moet je zelf doen niet andere vragen omjou het leven makkelijker te maken :angry: ehm..Bradley.. Dit forum heet niet voor niet het modding help forum. Heel goed dat je hem help maar de volgende keer mag het toch íets vriendelijker. Vroeger heb ik jouw ook heel veel geholpen en toen begon ik ook niet zo tegen jouw.
Big-Bear Geplaatst: 5 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 Owke, ik heb hem nu de trial en ook magniewordenovergesproken ding maar die doet t nei helemaal problem mee verkeerde, maar ik kan er geen goede deuren en ramen mee maken, en ik krijg ook niet mijn model geopent in Photoshop dus hoe doe ik dat BEIDE
gangster28 Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 Owke, ik heb hem nu de trial en ook magniewordenovergesproken ding maar die doet t nei helemaal problem mee verkeerde, maar ik kan er geen goede deuren en ramen mee maken, en ik krijg ook niet mijn model geopent in Photoshopdus hoe doe ik dat BEIDE goede deuren en ramen mee maken, en ik krijg ook niet mijn model geopent in Photoshopdus hoe doe ik dat je model in photoshop dan niet.
Big-Bear Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 :angry: IK VRAAG TOXCH OF IEMAND DIT VOOR ME WIL DOEN, EN NIET OM TE GAAN ZEIKEN!! :angry: :angry: :angry:
Recommended Posts