Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben bezig geweest met het maken van een nieuwe cleo script, alleen ik krijg hem niet werkend. Ik ben zelf al een tijdje aan het zoeken, maar ik kon de fout niet vinden :(.

// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
thread 'WPODS'
0AB4: 13@ = var 0 // 0 = Closed, 1 = Open 
0AAC: 10@ = load_mp3 "CLEO\AUDIO\WEAPON_OPEN.MP3" 
0AAC: 20@ = load_mp3 "CLEO\AUDIO\WEAPON_CLOSE.MP3"

// Is user in defender? If not, good bye
:WPODS_10
wait 0
if
 Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BRAVURA) // Defender
 Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #WILLARD) // Off Road Defender
 Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BUFFALO) // Avenger
 Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #INFERNUS) //Off Road Avenger
else_jump @WPODS_10

if
 0AB0:   key_pressed 118
else_jump @WPODS_10

03C0: 0@ = actor $PLAYER_ACTOR car

if
0039:   13@ ==  0  // integer values
004D: else_jump @WPODS_20

0AAD: set_mp3 10@ perform_action 1 
08A6: set_car 0@ componentA 4 rotation_to 0.0 
08A6: set_car 0@ componentA 5 rotation_to 0.0 
wait 10 
08A6: set_car 0@ componentA 4 rotation_to 0.05 
08A6: set_car 0@ componentA 5 rotation_to 0.05 
wait 10 
08A6: set_car 0@ componentA 4 rotation_to 0.1 
08A6: set_car 0@ componentA 5 rotation_to 0.1 
wait 10 
08A6: set_car 0@ componentA 4 rotation_to 0.15 
08A6: set_car 0@ componentA 5 rotation_to 0.15 
1@ = 0 
jump @WPODS_10

:WPODS_20
0AAD: set_mp3 20@ perform_action 1 
08A6: set_car 0@ componentA 4 rotation_to 0.15 
08A6: set_car 0@ componentA 5 rotation_to 0.15 
wait 10 
08A6: set_car 0@ componentA 4 rotation_to 0.1 
08A6: set_car 0@ componentA 5 rotation_to 0.1 
wait 10 
08A6: set_car 0@ componentA 4 rotation_to 0.05 
08A6: set_car 0@ componentA 5 rotation_to 0.05 
wait 10 
08A6: set_car 0@ componentA 4 rotation_to 0.0 
08A6: set_car 0@ componentA 5 rotation_to 0.0 
1@ = 0 
jump @WPODS_10 

Bob

Geplaatst:

Lang niet meer SCM gescript, dus ik weet niet zeker of dit de enige fout is.

// Is user in defender? If not, good bye
:WPODS_10
wait 0
if
 Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BRAVURA) // Defender
 Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #WILLARD) // Off Road Defender
 Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BUFFALO) // Avenger
 Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #INFERNUS) //Off Road Avenger
else_jump @WPODS_10

Als je meerdere dingen in je if wil bepalen, moet je if and of if or gebruiken.

if and is om te controleren of alle dingen in de if kloppen, anders (in jouw geval) ga je naar :WPODS_10.

if or is om te controleren of één van de dingen in de if klopt, anders ga je naar :WPODS_10.

Ik denk dat je hier if or nodig hebt, dus dan wordt het:

// Is user in defender? If not, good bye
:WPODS_10
wait 0
if or
 Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BRAVURA) // Defender
 Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #WILLARD) // Off Road Defender
 Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BUFFALO) // Avenger
 Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #INFERNUS) //Off Road Avenger
else_jump @WPODS_10

Het script controleert dan of $PLAYER_ACTOR in een Bravura, Willard, Buffalo of Infernus rijdt. Zo ja, dan gaat hij door. Zo nee, springt hij naar :WPODS_10.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb dit veranderd, nu doet het script wat gelijk onder

if
0039:   13@ ==  0  // integer values
004D: else_jump @WPODS_20

staat.

Wat ik graag wil, is dat wanneer je voor de eerste keer op F7 drukt, het eerst gedeelte dit onder de bovenstaande code staat gebeurd, en als je dan voor de 2de keer op de zelfde knop drukt, dat hij dat onder :WPODS_20 staat doet. En dat hij dan weer boven bij het begin begint.

Beetje onduidelijk, maar ik hoop dat je het snapt :$

Bewerkt: door KnightBob

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...