KnightBob Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 Hallo, Ik ben bezig geweest met het maken van een nieuwe cleo script, alleen ik krijg hem niet werkend. Ik ben zelf al een tijdje aan het zoeken, maar ik kon de fout niet vinden . // This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007 {$VERSION 3.1.0027} {$CLEO .cs} //-------------MAIN--------------- thread 'WPODS' 0AB4: 13@ = var 0 // 0 = Closed, 1 = Open 0AAC: 10@ = load_mp3 "CLEO\AUDIO\WEAPON_OPEN.MP3" 0AAC: 20@ = load_mp3 "CLEO\AUDIO\WEAPON_CLOSE.MP3" // Is user in defender? If not, good bye :WPODS_10 wait 0 if Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BRAVURA) // Defender Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #WILLARD) // Off Road Defender Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BUFFALO) // Avenger Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #INFERNUS) //Off Road Avenger else_jump @WPODS_10 if 0AB0: key_pressed 118 else_jump @WPODS_10 03C0: 0@ = actor $PLAYER_ACTOR car if 0039: 13@ == 0 // integer values 004D: else_jump @WPODS_20 0AAD: set_mp3 10@ perform_action 1 08A6: set_car 0@ componentA 4 rotation_to 0.0 08A6: set_car 0@ componentA 5 rotation_to 0.0 wait 10 08A6: set_car 0@ componentA 4 rotation_to 0.05 08A6: set_car 0@ componentA 5 rotation_to 0.05 wait 10 08A6: set_car 0@ componentA 4 rotation_to 0.1 08A6: set_car 0@ componentA 5 rotation_to 0.1 wait 10 08A6: set_car 0@ componentA 4 rotation_to 0.15 08A6: set_car 0@ componentA 5 rotation_to 0.15 1@ = 0 jump @WPODS_10 :WPODS_20 0AAD: set_mp3 20@ perform_action 1 08A6: set_car 0@ componentA 4 rotation_to 0.15 08A6: set_car 0@ componentA 5 rotation_to 0.15 wait 10 08A6: set_car 0@ componentA 4 rotation_to 0.1 08A6: set_car 0@ componentA 5 rotation_to 0.1 wait 10 08A6: set_car 0@ componentA 4 rotation_to 0.05 08A6: set_car 0@ componentA 5 rotation_to 0.05 wait 10 08A6: set_car 0@ componentA 4 rotation_to 0.0 08A6: set_car 0@ componentA 5 rotation_to 0.0 1@ = 0 jump @WPODS_10 Bob Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 25 juni 2011 Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 Lang niet meer SCM gescript, dus ik weet niet zeker of dit de enige fout is. // Is user in defender? If not, good bye :WPODS_10 wait 0 if Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BRAVURA) // Defender Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #WILLARD) // Off Road Defender Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BUFFALO) // Avenger Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #INFERNUS) //Off Road Avenger else_jump @WPODS_10 Als je meerdere dingen in je if wil bepalen, moet je if and of if or gebruiken. if and is om te controleren of alle dingen in de if kloppen, anders (in jouw geval) ga je naar :WPODS_10. if or is om te controleren of één van de dingen in de if klopt, anders ga je naar :WPODS_10. Ik denk dat je hier if or nodig hebt, dus dan wordt het: // Is user in defender? If not, good bye :WPODS_10 wait 0 if or Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BRAVURA) // Defender Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #WILLARD) // Off Road Defender Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BUFFALO) // Avenger Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #INFERNUS) //Off Road Avenger else_jump @WPODS_10 Het script controleert dan of $PLAYER_ACTOR in een Bravura, Willard, Buffalo of Infernus rijdt. Zo ja, dan gaat hij door. Zo nee, springt hij naar :WPODS_10. Reageren
KnightBob Geplaatst: 25 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2011 (bewerkt) Ik heb dit veranderd, nu doet het script wat gelijk onder if 0039: 13@ == 0 // integer values 004D: else_jump @WPODS_20 staat. Wat ik graag wil, is dat wanneer je voor de eerste keer op F7 drukt, het eerst gedeelte dit onder de bovenstaande code staat gebeurd, en als je dan voor de 2de keer op de zelfde knop drukt, dat hij dat onder :WPODS_20 staat doet. En dat hij dan weer boven bij het begin begint. Beetje onduidelijk, maar ik hoop dat je het snapt :$ Bewerkt: 25 juni 2011 door KnightBob Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.