SWYV Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 waar vind ik een stilstaande "Speeder" ??? want ben zowat bij alle docks geweest en geen stilstaande speeder te vinden maar wel rondvarende speeders, want ik heb nieuwe boot vervangd door speeder => speedboot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 meestal ligt hij in het water bij het bootbedrijf wat je hebt gekocht of kunt kopen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Bij de bootschool als je alles silver hebt gehaald, als ik het goed heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 (bewerkt) Sorry het is VC. Dus wat Mark B zei... Sorry voor de dubbelpost, er ging iets fout ofzo. :unsure: Bewerkt: 4 juli 2005 door Little Mister Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 In VC ligt geen enkele Speeder stil. Bij je gekochte haven ligt 'The Fastest Boat' en een Cuban Jetmax. Een speeder moet je gewoon jatten als je over zee vaart. Of van de brug afspringt in een boot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Jammer, maar in Vice City ligt wél een Speeder stil bij de Marina, als je de unieke stunt 34 hebt gedaan, niet doorgassen naar stunt 35, maar afstappen, daar ligt ergens rechts de speeder, het kan óók dat je wél stunt 35 nog moet doen, dan ligt hij daar ook ergens rechts, in ieder geval bij de marina, soms ligt hij er niet, dan moet je maar een andere keer terugkomen. Je kunt er trouwens ook heen via een Heli, werkt handiger! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 4 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 (bewerkt) want ik heb speeder vervangd door een Torpedo speedboot en heb hem nog steeds niet gevonden, nu ga ik naar Marina, thanks to Baffie edit => waar ligt marina??? :unsure: Bewerkt: 4 juli 2005 door sonny yoshi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverDust Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 dicht bij de boot waar ooit colonel cortez zijn boot dreef Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 4 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 damn iedereen bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.