jakeryan Geplaatst: 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2011 Bij de flight school kom ik maar niet verder. zou iemand alsjeblieft voor mij de flight school verder willen uitspelen? zelf ben ik al tot 'destroy targets' gekomen GTASAsf1.b Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2011 Ik wil je wel helpen. Wil je jou savegame even op slot 8 opslaan en die uploaden? Dat is wat makkelijker voor mij. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2011 Ik wil je wel helpen. Wil je jou savegame even op slot 8 opslaan en die uploaden? Dat is wat makkelijker voor mij. Gewoon het laatste cijfertje van de file veranderen van 1 naar 8 kan helpen. Heb het even snel voor je gedaan: GTASAsf8.b De savegame is bij mij trouwens corrupted, geen idee of het jou wel zal lukken myron.b Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2011 De savegame is bij mij trouwens corrupted, geen idee of het jou wel zal lukken myron.b Ik wou net zeggen dat het niet lukte,en toen zag ik jou tekst staat dat het bij jou ook niet lukt. Er staat savegame kapot,en als je hem aanklikt staat er iets van dat het laden beschadigd is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jakeryan Geplaatst: 26 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2011 De savegame is bij mij trouwens corrupted, geen idee of het jou wel zal lukken myron.b Ik wou net zeggen dat het niet lukte,en toen zag ik jou tekst staat dat het bij jou ook niet lukt. Er staat savegame kapot,en als je hem aanklikt staat er iets van dat het laden beschadigd is. beschadigd? hoe moet ik hem nu uploaden dan, zodat die het doet? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2011 De savegame is bij mij trouwens corrupted, geen idee of het jou wel zal lukken myron.b Ik wou net zeggen dat het niet lukte,en toen zag ik jou tekst staat dat het bij jou ook niet lukt. Er staat savegame kapot,en als je hem aanklikt staat er iets van dat het laden beschadigd is. beschadigd? hoe moet ik hem nu uploaden dan, zodat die het doet? heb je de missie al gehaald? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2011 Welke SA versie heb je? Bij versie 2 moet je hem namelijk nog door een converter halen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2011 Missie aanvragen moeten in het missie aanvraag forum. Hou daar in het vervolg rekening mee! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts