Jump to content

Flight school


jakeryan

Recommended Posts

Ik wil je wel helpen.

Wil je jou savegame even op slot 8 opslaan en die uploaden?

Dat is wat makkelijker voor mij.

Gewoon het laatste cijfertje van de file veranderen van 1 naar 8 kan helpen. Heb het even snel voor je gedaan:

GTASAsf8.b

De savegame is bij mij trouwens corrupted, geen idee of het jou wel zal lukken myron.b

Link to comment
Delen op andere websites

De savegame is bij mij trouwens corrupted, geen idee of het jou wel zal lukken myron.b

Ik wou net zeggen dat het niet lukte,en toen zag ik jou tekst staat dat het bij jou ook niet lukt.

Er staat savegame kapot,en als je hem aanklikt staat er iets van dat het laden beschadigd is.

Link to comment
Delen op andere websites

De savegame is bij mij trouwens corrupted, geen idee of het jou wel zal lukken myron.b

Ik wou net zeggen dat het niet lukte,en toen zag ik jou tekst staat dat het bij jou ook niet lukt.

Er staat savegame kapot,en als je hem aanklikt staat er iets van dat het laden beschadigd is.

beschadigd? hoe moet ik hem nu uploaden dan, zodat die het doet?

Link to comment
Delen op andere websites

De savegame is bij mij trouwens corrupted, geen idee of het jou wel zal lukken myron.b

Ik wou net zeggen dat het niet lukte,en toen zag ik jou tekst staat dat het bij jou ook niet lukt.

Er staat savegame kapot,en als je hem aanklikt staat er iets van dat het laden beschadigd is.

beschadigd? hoe moet ik hem nu uploaden dan, zodat die het doet?

heb je de missie al gehaald?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...