d0nM0NTANA Geplaatst: 26 juni 2011 Rapport Geplaatst: 26 juni 2011 (bewerkt) Hoi ik zit gta mods te zoeken, zie een gaaf vliegtuig, plaats het in gta3.img met imgtool.. niks aan de hand ik druk op rebuild archive en IMGtool loopt vast, daarna me hele pc. Ik reset me pc en opeens doet gta san andereas het niet meer... Ik herinstalleer het, doet het nu nog steeds niet Precies hetzelfde had ik met gta3, doet het ook nog steeds niet meer had gta 3 gedownload maar sa is op cd (dus uiteindelijk ligt het niet aan download) Kent iemand dit? Iemand een idee hoe ik dit oplos? Dit is echt storend, ik heb geen flauw idee hoe ik dit nu fix edit: voor wat meer details: de game start niet, geen melding er gebeurt niks. enige wat gebeurt is als je het wilt verwijder staat het dat het programma al gestart is. Bij taakbeheer>processen staat ook de GTA_SA.exe aan staat. bij fout meldingen komt het ook: als ik om hulp vraag bied hij patches aan, maar ik wil me gta modbaar houden. Bewerkt: 26 juni 2011 door d0nM0NTANA Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 26 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2011 na systeem herstel opgelost Reageren
Megadreams Geplaatst: 27 juni 2011 Rapport Geplaatst: 27 juni 2011 Na het replacen van een voertuig hoef je geen Rebuild Archive te doen. De reden waarom je San Andreas niet meer werkte was omdat je gta3.img corrupt was geraakt omdat het process opeens stopgezet werd toen de boel vastliep en je je pc had gereset. Trouwens bedoel je hiermee dat je San Andreas hebt gedownload of dat je enkel je gta3.img had gedownload voor 1 of andere reden? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 28 juni 2011 Rapport Geplaatst: 28 juni 2011 Ik denk dat hij het spel GTA 3 bedoeld, dat hij die gedownload had, maar dat hij SA gekocht heeft. Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 28 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2011 (bewerkt) @hierboven dat ja Heropend, na systeem herstel doet hij het weer MAAR dan kan ik alleen spelen als ik doe: als administrator uitvoeren. Daardoor kan ik geen SAMP spelen Heb het al hergeinstalleert doet het nóg niet.. dit lijkt een bodemloze put.. maar weet iemand een oplossing. Bewerkt: 28 juni 2011 door d0nM0NTANA Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 28 juni 2011 Rapport Geplaatst: 28 juni 2011 heb je met de uninstaller van de cd het spel eraf gegegooid of door alles gewoon te verwijderen in Program Files? En heb je ook de GTA:SA User Files verwijderd? Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 28 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2011 SA user files niet, brengt dit dan uitkomst? Dat klinkt namelijk niet logisch Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 29 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2011 Volledig gefixed nu, ik moest de GTA San andreas map uit de map Rockstar Games halen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.