Jacky-2007 Geplaatst: 27 juni 2011 Rapport Geplaatst: 27 juni 2011 Ik zou zelf kijken of er mensen met een Xbox 360 of PS3 in je omgeving zijn en daarop je keuze baseren. Het is altijd leuker als je met vrienden kan gamen dan met onbekende mensen. Helemaal mee eens. Er zit geen verschil in online ervaring tussen de twee consoles, het enige grote verschil wat jij zal merken tijdens het spelen is de controller. Dus welke ligt je beter in de hand? Helemaal niet mee eens. Xbox LIVE betaal je voor, dus logischerwijs is het onderhoud ook beter, en dat is wel te merken. Niet dat je met een PS3 niet relaxted online kan gamen, maar voor games op de 360 wordt langer veel server-ruimte gereserveerd etc. omdat de dienst betaald is. Sony trekt stekkertjes uit server-capaciteit zodra het niet meer rendabel lijkt, op de 360 hou je dezelfde online ervaring, de capaciteit is er nagenoeg altijd gelijk. Of een game nu een week oud is of vier jaar. Laat ik het zo stellen, de online ervaring is de eerste twee jaar gelijk, daarna zal het op de PS3 sneller afnemen dan op de 360. Ik denk dat je inderdaad, zoals al gezegd, moet kijken naar de controller, en kijken naar de console only games. Als je een shooter fanaat bent, kan ik je zeker een PS3 aanraden, alleen al omdat het geniale Killzone PS3-only is. Er zijn weer andere games alleen beschikbaar voor de 360, maar de main stream, oftewel de meeste populaire titels, worden uiteindelijk altijd wel op beide consoles aangeboden. Reageren
Hayte Geplaatst: 27 juni 2011 Rapport Geplaatst: 27 juni 2011 Er zit geen verschil in online ervaring tussen de twee consoles, het enige grote verschil wat jij zal merken tijdens het spelen is de controller. Dus welke ligt je beter in de hand? Helemaal niet mee eens. Xbox LIVE betaal je voor, dus logischerwijs is het onderhoud ook beter, en dat is wel te merken. Niet dat je met een PS3 niet relaxted online kan gamen, maar voor games op de 360 wordt langer veel server-ruimte gereserveerd etc. omdat de dienst betaald is. Sony trekt stekkertjes uit server-capaciteit zodra het niet meer rendabel lijkt, op de 360 hou je dezelfde online ervaring, de capaciteit is er nagenoeg altijd gelijk. Of een game nu een week oud is of vier jaar. Laat ik het zo stellen, de online ervaring is de eerste twee jaar gelijk, daarna zal het op de PS3 sneller afnemen dan op de 360. Mag ik vragen waar je dat vandaan hebt? De enige game die ik kan bedenken waaruit de stekker is getrokken is namelijk GRiD, en de enige reden dat die niet gestopt was op de XBox 360 was omdat de developer zelf (in dit geval Codemaster) een deal had gesloten met een externe server bedrijf om die servers te draaien op de XBox. Dit had dus niks te maken met Live, welke overigens de meest debiele regeltjes voor DLC en updates heeft. Dit geven Rockstar en Valve allebei aan als probleem factoren voor fatsoenlijke DLC. Ik denk dat je inderdaad, zoals al gezegd, moet kijken naar de controller, en kijken naar de console only games. Als je een shooter fanaat bent, kan ik je zeker een PS3 aanraden, alleen al omdat het geniale Killzone PS3-only is. Er zijn weer andere games alleen beschikbaar voor de 360, maar de main stream, oftewel de meeste populaire titels, worden uiteindelijk altijd wel op beide consoles aangeboden. Als je een shooter fanaat bent zou ik je juist wél de XBox 360 aanraden, al is het maar voor, onder andere, de geweldige Gears of War serie. Reageren
mistery Geplaatst: 1 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2011 ok bedankt allemaal. Hier kan een slotje op Reageren
mistery Geplaatst: 1 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2011 Welke neem je nu? Ow srry. Heb de PS3 genomen Reageren
benhelsloot Geplaatst: 3 juli 2011 Rapport Geplaatst: 3 juli 2011 ik heb een ps3 en xbox360 ik vind de ps3 beter omdat je gratis online kan,blue ray zit er in en je hoeft geen batterij in de controller maar eigenlijk is er geen verschil vind ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.