Jump to content

Muziek probleem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo leden ik heb hier een probleempje met mij headset,namelijk dat als ik elke muziek op hardste geluid doe klinkt het net als of ik naar half geluid luister . Ik kan het niet zo goed uitleggen :( Dit probleem is in de laatste paar dagen voorkomen.En ik heb ook winamp vol op aanstaan en me headset op allehardst nog steeds.

post-107027-130911058609.jpg

Bewerkt: door Pesimist
Geplaatst:

Gedownloadde muziek ofzo? Brand eens een liedje van een cd (met dus volwaarige kwaliteit) en kijk het dan nog eens.

Geplaatst:

Hallo leden ik heb hier een probleempje met mij headset,namelijk dat als ik elke muziek op hardste geluid doe klinkt het net als of ik naar half geluid luister . Ik kan het niet zo goed uitleggen :( Dit probleem is in de laatste paar dagen voorkomen.En ik heb ook winamp vol op aanstaan en me headset op allehardst nog steeds.

Probeer met een andere mediaspeler. VLC kan makkelijk 200% geluid geven :)
Geplaatst:

Nee ik heb alleen albums :D En btw ook met mediaspeler en andere muziek programmas geprobeerd lukt - Het lijkt of iets het blokeerd of zo.

Geplaatst:

Nee ik heb alleen albums :D En btw ook met mediaspeler en andere muziek programmas geprobeerd lukt - Het lijkt of iets het blokeerd of zo.

Is je headset niet gewoon stuk?

Geplaatst:

Is je headset niet gewoon stuk?

nee denk het niet want speakers is het ook zo lijkt het wel

Opgelost ik had perongeluk een knopje voor gehoorbescherming aangevinkt xD

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...