Jump to content

Eigen Producties


S-te-Fan

Recommended Posts

Of je nou in een band zit, of elektronische muziek maakt, post hier je eigen producties ;)

Om te starten hebben ik een een vriend van me een anthem gemaakt voor het feest wat wij organiseren :).

Link to comment
Delen op andere websites

Of je nou in een band zit, of elektronische muziek maakt, post hier je eigen producties ;)

Om te starten hebben ik een een vriend van me een anthem gemaakt voor het feest wat wij organiseren :).

Wauw, klinkt erg goed! :Y

Paar dingen missen:

- Wel een outro, maar geen intro

- Nog een climax zoals de eerste zou leuk zijn

- Zodra je de bovenste dingen toepast en het nummer rond de 5 minuten wordt, graag ook een radio edit (zonder intro/outro, etc).

Succes! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een algemeen topic maken voor 'eigen producties' vind ik erg lame, als je zelf muziek maakt/produceert dan vind ik dat dat een topic apart waard is (een topic per persoon dan, niet per dingetje), omdat daar vaak vrij veel werk in zit en het dan verschikkelijk kut is als je ergens tussen die andere meuk gedonderd wordt, waar niemand ernaar kijkt of er commentaar op geeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Wauw, klinkt erg goed! :Y

Thanks ;)

Paar dingen missen:

- Wel een outro, maar geen intro

De versie die op youtube staat is ook geen volledige versie, We hebben eerst 4x16 claps. Een mid-intro hebben we wel ooit gemaakt maar dat liep niet echt lekker met de rest van het nummer.

- Nog een climax zoals de eerste zou leuk zijn

Daar zijn we mee bezig (andere melodie), maar de 2e climax die we nu hebben vinden we ook al dik.

http://www45.zippyshare.com/v/28745806/file.html

- Zodra je de bovenste dingen toepast en het nummer rond de 5 minuten wordt, graag ook een radio edit (zonder intro/outro, etc).

Dit is al een Radio Edit

Succes! ;)

Overigens alles zelf gemaakt (kick enzo), met uitzondering van die virus geluidjes.

Deze versie van de track is van de editie rond carnaval, maar we zijn 'm nu aan het updaten voor de editie van 9 juli. Melodie vind ik nog niet helemaal nice, maar die maat van mij kan piano spelen en ik niet (ik ben meer van de geluidjes maken kant).

Wauw, klinkt zeer goed man! Waar produceer je mee als ik vragen mag? :)

Dit is nog gemaakt in FL Studio 9, met wat VST plugins zoals nexus, drumazon, Sylenth1, Pro 53 FM8 Microtronic, Gladioter etc... Maar we we zijn steeds meer bezig met Cubase 5.0.

Een algemeen topic maken voor 'eigen producties' vind ik erg lame, als je zelf muziek maakt/produceert dan vind ik dat dat een topic apart waard is (een topic per persoon dan, niet per dingetje), omdat daar vaak vrij veel werk in zit en het dan verschikkelijk kut is als je ergens tussen die andere meuk gedonderd wordt, waar niemand ernaar kijkt of er commentaar op geeft.

En voor elke kick, synth, of gitaar solotje een apart topic aanmaken?

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...