Forumrunner Geplaatst: 27 juni 2011 Rapport Geplaatst: 27 juni 2011 Hoe het de Soundtrack in LA Noire die speelt als je een voor het eerst in een zaak naar een crime scene toerijdt? Ik bedoel het stukje rond 5:00 in het volgende filmpje : Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 27 juni 2011 Rapport Geplaatst: 27 juni 2011 "New Beginning", officieel van L.A. Noire. Het stuk wat jij bedoeld zit in part 3. Part 1 Part 2 Part 3 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 28 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2011 Weet je het zeker? Want hij klinkt anders. Hij lijkt er wel een beetje op, maar er zitten wel verschillen in. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 28 juni 2011 Rapport Geplaatst: 28 juni 2011 Misschien is het een stuk in een ander part, maar het lijkt heel erg op elkaar. En anders zou ik zeggen koop de soundtrack van de game of zoek de YouTube video's even door. De soundtrack is sowieso officieel van L.A. Noire, dus niet van een bepaald iemand. Reageren
michaelvb Geplaatst: 9 juli 2011 Rapport Geplaatst: 9 juli 2011 hier staat meer info over de soundtracks van la noire Reageren
Forumrunner Geplaatst: 9 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2011 Ik heb hem trouwens gevonden, het was een niet uitgegeven stukje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.