Jump to content

Glazen ''doos''


kevin schilder

Recommended Posts

Als ik naast de Daily Globe (ding moet links van je staan) sta en achter de hijskraan beland ik in een soort glazen doos/kist etc. je komt er in vast te zitten.

Er komen wel NPC's in maar die kunnen er ook niet meer uit.

Heeft iemand anders ook last van dit ''probleem''

Link to comment
Delen op andere websites

Maar eens gebruik maken van de streetview versie van Liberty City, nietwaar? Hier sta je voor het gebouw van de Daily Globe, midden op het kruispunt. Zou je de view willen aanpassen naar waar je precies bedoelt, en dan de link hier willen plakken?

De link kan je ophalen door in het scherm rechtsboven op link.png te klikken en dan CTRL+C te doen. (Kopiëren)

Vervolgens kan je hier in een reactie met CTRL+V de link plakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar eens gebruik maken van de streetview versie van Liberty City, nietwaar? Hier sta je voor het gebouw van de Daily Globe, midden op het kruispunt. Zou je de view willen aanpassen naar waar je precies bedoelt, en dan de link hier willen plakken?

De link kan je ophalen door in het scherm rechtsboven op link.png te klikken en dan CTRL+C te doen. (Kopiëren)

Vervolgens kan je hier in een reactie met CTRL+V de link plakken.

http://www.gta4.net/map/?lat=-16.2158203125&lng=-20.478515625&z=5&p=16825&ph=349.13902&pp=-2.56824&pz=0.67

Hopelijk is dit duidelijk genoeg

Link to comment
Delen op andere websites

Zo zijn we al wat verder. Waar precies zie je die glazen doos? Links tussen de gebouwen in?

Nee zie het zo:

Als je op dat kruispunt loopt ziet alles er normaal uit maar als je weer weg wil kan je alleen op dat kruispunt blijven het zijn een soort onzichtbare muren.

Omdat die ''doos'' zich dus vult met steeds meer en meer NPC's die ook niet meer weg kunnen word het uiteindelijk ook een beetje krap

Link to comment
Delen op andere websites

Heel bijzonder, ik heb het nog nooit meegemaakt. En heb je dat altijd, of bijvoorbeeld alleen in multiplayer ofzo? Ik denk dat het een of andere glitch is.

Ja dat dacht ik ook al maar ik dacht dat er wel meer waren met dit probleem

Link to comment
Delen op andere websites

Dan lijkt het erop dat het een tijdelijke bug is, die zou moeten herstellen / verdwijnen wanneer je op het kruispunt staat, die bij Kevin niet verdwijnt wanneer je er zelf bij in de buurt komt. Vaag. :bonk:

Je ziet bijvoorbeeld ook in MP vaak dat er, terwijl dat al gebeurd had moeten zijn voordat je daadwerkelijk in die bepaalde straat bent, ineens een lading van dezelfde wagens op dezelfde plek op elkaar uit de lucht komen zeilen.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar heb je gelijk in ;) ik ging vanmiddag weer even auto zetten in MP dus zette ik de auto's op parked maar als je dan wat rijd zie je gewoon auto's in de verte rijden maar zo gauw je dichterbij bent zijn die er niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...