Die Hard Geplaatst: 27 juni 2011 Rapport Geplaatst: 27 juni 2011 (bewerkt) Sinds gisteravond zit ik met een enorm irriterend probleem: als ik tekens als ' en ^ indruk, krijg ik ze meteen twee keer. Als ik de ^^ smiley wil maken, krijg ik dus ^^^^. Wil ik een woord schrijven met twee trema's erop (laten we als voorbeeld het woord 1 nemen, maar dan voluit), dan krijg ik ''e''en. Nu heb ik al gekeken naar mijn landinstellingen en die staan allemaal zoals ze horen te staan. Als ik 1 ' wil hebben, dan kan ik nog wel mijn backspace gebruiken om hem te krijgen, maar nu begint dat irritant te worden. Ik heb al gezocht op het internet naar oplossingen voor dit probleem, maar het blijkt niet vaak voor te komen en als ik iets vind waar precies hetzelfde probleem wordt beschreven, dan komen er geen tot weinig oplossingen naar voren. Tot nog toe heb ik het niet werkend kunnen krijgen... Heeft iemand enig idee hoe ik er weer voor kan zorgen dat ik 1 ' kan krijgen, in plaats van twee '' bij 1x indrukken? Bewerkt: 27 juni 2011 door Die Hard Reageren
Woody268 Geplaatst: 27 juni 2011 Rapport Geplaatst: 27 juni 2011 (bewerkt) Dat zou het gevolg kunnen zijn van een virus op je pc, als ik jou was zou ik eens je PC volledig laten scannen op virussen. Indien je virus scanner niets vindt gebruik deze: Klik Met voorkeur laten scanner in veilige modus Mvg, Woody Bewerkt: 27 juni 2011 door woody268 Reageren
ikt Geplaatst: 28 juni 2011 Rapport Geplaatst: 28 juni 2011 Sinds gisteravond zit ik met een enorm irriterend probleem: als ik tekens als ' en ^ indruk, krijg ik ze meteen twee keer. Als ik de ^^ smiley wil maken, krijg ik dus ^^^^. Wil ik een woord schrijven met twee trema's erop (laten we als voorbeeld het woord 1 nemen, maar dan voluit), dan krijg ik ''e''en. Nu heb ik al gekeken naar mijn landinstellingen en die staan allemaal zoals ze horen te staan. Als ik 1 ' wil hebben, dan kan ik nog wel mijn backspace gebruiken om hem te krijgen, maar nu begint dat irritant te worden. Ik heb al gezocht op het internet naar oplossingen voor dit probleem, maar het blijkt niet vaak voor te komen en als ik iets vind waar precies hetzelfde probleem wordt beschreven, dan komen er geen tot weinig oplossingen naar voren. Tot nog toe heb ik het niet werkend kunnen krijgen... Heeft iemand enig idee hoe ik er weer voor kan zorgen dat ik 1 ' kan krijgen, in plaats van twee '' bij 1x indrukken? Wat ervaar je als correcte landsinstelingen? Probeer anders op Control en Shift te drukken, de toetsenbordinstellingen zouden dan terug moeten veranderen. Reageren
Die Hard Geplaatst: 28 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2011 Wat ervaar je als correcte landsinstelingen? Probeer anders op Control en Shift te drukken, de toetsenbordinstellingen zouden dan terug moeten veranderen. Als taal Nederlands en vervolgens als toetsenbordinstelling Verenigde Staten (Internationaal), en daar heb ik ze altijd al op gehad. Het truckje met Ctrl+Shift ken ik, maar dat lost het probleem jammer genoeg niet op. Ik heb inmiddels gescand met AVG Free 8.5, maar hij kon geen virussen vinden... Reageren
Woody268 Geplaatst: 28 juni 2011 Rapport Geplaatst: 28 juni 2011 Dat zou het gevolg kunnen zijn van een virus op je pc, als ik jou was zou ik eens je PC volledig laten scannen op virussen. Indien je virus scanner niets vindt gebruik deze: Klik Met voorkeur laten scanner in veilige modus Mvg, Woody Wat ervaar je als correcte landsinstelingen? Probeer anders op Control en Shift te drukken, de toetsenbordinstellingen zouden dan terug moeten veranderen. Als taal Nederlands en vervolgens als toetsenbordinstelling Verenigde Staten (Internationaal), en daar heb ik ze altijd al op gehad. Het truckje met Ctrl+Shift ken ik, maar dat lost het probleem jammer genoeg niet op. Ik heb inmiddels gescand met AVG Free 8.5, maar hij kon geen virussen vinden... Lees het stukje dat in het vetgedrukt staat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.