Jump to content

Minn zusje d'r R4 kaartje hangt op loading

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen,

Mijn zusje heeft alweer een paar jaar geleden een R4 kaartje voor haar DS gekocht. Deze heeft het voor lange tijd gedaan totdat ze laatst bij mij kwam aankloppen dat er stond dat het bestand DS_MENU.DAT miste. Na die geinstalleerd te hebben blijft de kaart hangen op loading. Aangezien ze zelf niet zoekt en ik niets fatsoenlijks kon vinden besloot ik het hier maar eens te proberen. Ze zeggen wel iets over kloon kaarten maar daar geloof ik niks van omdat ie het eerst wel deed. Als iemand me hulp kan bieden dan graag.

Geplaatst:

Omdat ik niks te doen had, besloot ik even zelf te zoeken. Volgens een forum (Klik) staat het DS_MENU.DAT gewoon in één van de mappen van de DS zelf. Mocht je hem niet kunnen vinden, dan kun je gewoon op internet zoeken naar downloads voor het bestand (zelf vond ik er al een heel aantal), maar daar mag verder niet over worden gepraat op het forum.

Hopelijk kun je hier wat mee.

Geplaatst:

R4-kaartjes worden helaas in bijna alle gevallen gebruikt voor het spelen van illegaal gedownloade spellen. Wij gaan je daarom hier verder geen hulp bieden.

Topic gesloten.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...