Jump to content

Nieuwe pc voor maraijnajax12

Recommended Posts

Geplaatst:

heej ik krijg een nieuwe pc en nu vraag ik me af,doen de neiuwere games het hierop??

dit is de info die ik heb:

Kast 727-6 Piano-Black M-ATX

MB ASROCK AM3 N68-S3 UCC

AMD® Phenom II™ X4 955 3.2Ghz AM3

KINGSTON 8GB DDR3

HDD 1TB

SAMSUNG DVD-BRANDER

Windows 7 64

Club3D ATI HD5570 GDDR3 1024MB DVI / HDMI / PASSIEF

Compleet geassembleerd + Getest

Monitor AOC E2241VWA 22" / LED / DVI / SPK / FULL-HD

Geplaatst:

Nieuwe games zal je wel kunnen spelen maar dan waarschijnlijk op low - medium want de videokaart is een zeer zwak.

Waarom 8 GB aan werkgeheugen? met 4 GB kom je zeker nog wel even toe en waarom heb je een moederbord genomen met onboard graphics? puh2.gif

Je zou eventueel moest je er niet uitkomen een pc hier laten samenstellen.

Mvg,

Woodyzwaaien.gif

Geplaatst:

we hebben dit als voorstel van een vriend gekregen,maar games als gta 4 kunnen dus niet op de hoogste kwaliteit?

Geplaatst:

Je vriend faalt. Het scherm is van een merk waar ik nog nooit van heb gehoord, dus waarschijnlijk een Chinees bedrijfje wat je een flut schermpje zal geven. De samenstelling van de pc is ook onzinnig en dom in elkaar gezet.

Ik zou hem meteen terug sturen als je hem krijgt. Hoeveel heb je er voor neergeteld?

Geplaatst:

ik heb hem nog niet,dit is het voorstel,maar wat moet ik er dan aan veranderen??

ps hij vraagt hier 649 euro voor

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb hem nog niet,dit is het voorstel,maar wat moet ik er dan aan veranderen??

ps hij vraagt hier 649 euro voor

Dat is een klein budget inclusief monitor in dat bijna onhaalbaar om er iets deftig van te maken. nosmile.gif

Wat ik zou aanraden is om nog even door te sparen tot je tussen de 700 en de 800 euro hebt dan valt er zeker iets goed maken. yep.gif

Mvg,

Woody zwaaien.gif

Bewerkt: door woody268
Geplaatst:

daar gaat het niet om,budget is er genoeg maar voor dit (Hij stelde deze samenstelling vo0r) vroeg hij 649 euro,maar wat moet ik hier dan aan veranderen om wel een goede pc te krijgen

Geplaatst: (bewerkt)

• Andere videokaart
  • ander moederbord
  • eventueel andere processor

De processor die je nu hebt is ook goed maar voor een beetje meer geld heb je een betere processor namelijk de

AMD Phenom II X4 965 (3,4 Ghz) of de AMD Phenom II X6 1090T (3,2 Ghz). icon_mrgreen.gif

Ik zou persoonlijk de AMD Phenom II X6 1090T nemen die is zeer goed. smile2.gif

Bewerkt: door woody268
Geplaatst:

Sowieso een andere grafische kaart. Ander moederbord is niet nodig, alleen het aantal RAM kan wel gehalveerd worden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...