Big-Bear Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 ik volg de tutorial van wauzie, over 3ds max , maar Kies nummer 4 en selecteer het bovenste vlak van de kubus. Druk nu op de Scale Tool. ik krijg dat niet gedaan, om het bovenste vlak van de kubus te selecteren wat doe ik fout:questionmark: :wacko: Reageren
corne0202 Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 ik volg de tutorial van wauzie, over 3ds max , maar Kies nummer 4 en selecteer het bovenste vlak van de kubus. Druk nu op de Scale Tool. ik krijg dat niet gedaan, om het bovenste vlak van de kubus te selecteren wat doe ik fout:questionmark: :wacko: als je nouw is 1 topic maakt en daar al je vragen in stelt er zijn al zo 20 topics door jouw gemaakt. ga zoeken lezen er zullen heus wel meer mensen last van hebbe Reageren
Bradley H. Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 (bewerkt) ik volg de tutorial van wauzie, over 3ds max , maar Kies nummer 4 en selecteer het bovenste vlak van de kubus. Druk nu op de Scale Tool. ik krijg dat niet gedaan, om het bovenste vlak van de kubus te selecteren wat doe ik fout:questionmark: :wacko: Ga naar CONVERT TO-> CONVERT TO EDITEL POLY zodat we de polygons kunnen gaan verplaaten. Rechts in beeld verschijnt nu een balk. Je ziet er deze tekentjes staan: Inplaats van 1 moet je nu 4 aankliken, En dan doorgaan met wat je bezig was @corne0202 Als je niks te melden heb, meld dan ook niks. overige vragen over 3ds max 7 kunnen natuurlijk in dit topic. Bewerkt: 4 juli 2005 door Bradley H. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 4 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Ga naar CONVERT TO-> CONVERT TO EDITEL POLY zodat we de polygons kunnen gaan verplaaten.Rechts in beeld verschijnt nu een balk. Je ziet er deze tekentjes staan: Inplaats van 1 moet je nu 4 aankliken, En dan doorgaan met wat je bezig was @corne0202 Als je niks te melden heb, meld dan ook niks. overige vragen over 3ds max 7 kunnen natuurlijk in dit topic. Ermmm. dat doe ik de hele tijd, mijn probleem is, als ik hem slecteerd selcteerd ik hem schuin terwijl het object recht is als je het vergelijkt met het selecteren, en in de tutorial kamn ik mijn porbleem niet oplossen Reageren
Big-Bear Geplaatst: 4 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 gelukt, nu ga ik scalen, maar dit lukt voor geen meter, Kies nummer 4 en selecteer het bovenste vlak van de kubus. Druk nu op de Scale Tool. Je zult wellicht merken dan dat je verschillend kan scalen: 1= Je scaled alleen over de X-as 2= Je scaled alleen over de Y-as 3= Je scaled alleen over de Z-as 4= Je scaled over de X-as + Z-as 5= Je scaled over de X-as + Y-as 6= Je scaled over de Y-as + Z-as Ik kies voor 4. Dit krijg ik als ik het vlak kleiner maak: hij zegt dat maar ik kan dat figuur wat hij laat zien nie zo gescaled krijgen Reageren
Jorge_F Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 gelukt, nu ga ik scalen, maar dit lukt voor geen meter, Kies nummer 4 en selecteer het bovenste vlak van de kubus. Druk nu op de Scale Tool. Je zult wellicht merken dan dat je verschillend kan scalen: 1= Je scaled alleen over de X-as 2= Je scaled alleen over de Y-as 3= Je scaled alleen over de Z-as 4= Je scaled over de X-as + Z-as 5= Je scaled over de X-as + Y-as 6= Je scaled over de Y-as + Z-as Ik kies voor 4. Dit krijg ik als ik het vlak kleiner maak: hij zegt dat maar ik kan dat figuur wat hij laat zien nie zo gescaled krijgen 1. Je mag niet dubbelposten dat is tegen de regels! 2. Wees wat duidelijker in je vraag want zo krijg je natuurlijk nooit antwoord. Ik snap er niks van :blink: . Reageren
Big-Bear Geplaatst: 4 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 nou als ik hem naar benden scaled, krijgt hij van voren een goede gescalede vorm, zoals in de tutorial staat, daar ik hem rond om te kijken of die overal goed is gescaled, maar dan krijg allemaal gare vormen, die veel anders zijn als je hem van voren bekijk, dus ik wil dat die dan overal goed gescaled is Reageren
Jorge_F Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Maak eens een screen van wat je bedoelt, dan kan ik je zeker verder helpen! Reageren
Big-Bear Geplaatst: 5 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 Maak eens een screen van wat je bedoelt, dan kan ik je zeker verder helpen! owke hier is die screen Screen Scale Problem Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 (bewerkt) Ik Krijg de texture maar niet op het object, ik volg de tutorial van wauzie, maar dan ben ik bij dit deel Ga naar MAPS, vink daar DIFFUSE COLOR aan en druk op de NONE daarnaast. Er verschijnt nu weer een schermpje, dubbelklik BITMAP om de textuur de laden (neem bmp). Als je terug wilt naar het scherpmje waar je textures kan laden zet je waar het op het plaatje rood is op 01-DEFAULT.Nu ga je selecteren waar de textuur naartoe moet, bij mij moet hij naar de knuppel. Selecteer de knuppel en ga dan naar MATERIAL-> ASSIGN TO SELECTION. Nu wordt de knuppel grijs, je ziet geen textuur. Druk nu op de knop waar rood omcirceld is en de textuur verschijnt. Ik doe dan niet op bitmapp maar ik kies een texture die daar staat maar deze krijg ik niet op mijn object, wat doe ik nou fout <_< Bewerkt: 6 juli 2005 door Big Bear Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.