Jump to content

[RDR] Raar probleem met RDR

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een raar probleem met RDR op mijn xBox 360. Een stuk van het beeld valt weg, aan de linkerkant. Dus bij de teksten die daar verschijnen, kan ik telkens een deel niet lezen. Maar ik weet niet hoe ik dit moet aanpassen, kan niks vinden bij settings :(

Geplaatst:

zijn alle kabels wel goed aangesloten op de tv? en heb je rdr 2e-hands gekocht want dan kan ie ook beschadigd zijn.

Geplaatst:

Heb je rechts dan een zwart vlak? Dan denk ik dat het beeld is "verschoven". Dit kun je vinden onder je display settings, iets als screen position zal het zijn. Ik weet het niet exact uit m'n hoofd.

In elk geval kun je daar je beeld verplaatsen en weer centreren.

Geplaatst:

Ik kon bij instellingen niks vinden over Screen Position e.d.

En het beeld is zegmaar ''te groot'' voor mijn tv, nergens een zwart vlak. Maar het gaat erbuiten zegmaar.

Geplaatst:

Heb je niet op de TV een soort van knop dat 'auto' noemt, ik heb dat wel en bij sommige spellen lijkt het alsof het ingezoomd is. Dan druk ik op die knop en dan word hij weer normaal. Dus kijk eens wat voor knoppen er op je tv zitten.

@Tommy-Vercetti,koop jij dan een TV voor hem.

Geplaatst:

Eigenlijk moeten we eerst even weten wat voor TV hij heeft voordat we het over cadoo'tjes gaan hebben :7

Geplaatst:

Onzin, een tv is niet te klein. Ik heb mijn PS3 op het moment aangesloten op een piepklein tv'tje (normaal 46") en het beeld is gewoon normaal. Klein, maar normaal.

Ik weet zeker dat het ergens een instelling is van je game, 360, of tv.

Heeft je tv een zoomfunctie en is die per ongeluk ingeschakeld? Is het op meerdere zenders of met meerdere games zo? Is het menu van je 360 ook "ingezoomd"?

Geplaatst:

Nee, het is bij geen een ander spel. Ik heb wel een tijdelijke oplossing gevonden, als ik hem op 50HZ zet (Mijn XBox), kan ik het wel helemaal lezen :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...