maxmeyer Geplaatst: 28 juni 2011 Rapport Geplaatst: 28 juni 2011 Hallo, Ik heb een raar probleem met RDR op mijn xBox 360. Een stuk van het beeld valt weg, aan de linkerkant. Dus bij de teksten die daar verschijnen, kan ik telkens een deel niet lezen. Maar ik weet niet hoe ik dit moet aanpassen, kan niks vinden bij settings Reageren
Cheers. Geplaatst: 28 juni 2011 Rapport Geplaatst: 28 juni 2011 zijn alle kabels wel goed aangesloten op de tv? en heb je rdr 2e-hands gekocht want dan kan ie ook beschadigd zijn. Reageren
Sentasi Geplaatst: 28 juni 2011 Rapport Geplaatst: 28 juni 2011 Heb je rechts dan een zwart vlak? Dan denk ik dat het beeld is "verschoven". Dit kun je vinden onder je display settings, iets als screen position zal het zijn. Ik weet het niet exact uit m'n hoofd. In elk geval kun je daar je beeld verplaatsen en weer centreren. Reageren
maxmeyer Geplaatst: 30 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2011 Ik kon bij instellingen niks vinden over Screen Position e.d. En het beeld is zegmaar ''te groot'' voor mijn tv, nergens een zwart vlak. Maar het gaat erbuiten zegmaar. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 1 juli 2011 Rapport Geplaatst: 1 juli 2011 Heel simpel. Dan heb je een grotere tv nodig Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 1 juli 2011 Rapport Geplaatst: 1 juli 2011 Heb je niet op de TV een soort van knop dat 'auto' noemt, ik heb dat wel en bij sommige spellen lijkt het alsof het ingezoomd is. Dan druk ik op die knop en dan word hij weer normaal. Dus kijk eens wat voor knoppen er op je tv zitten. @Tommy-Vercetti,koop jij dan een TV voor hem. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 1 juli 2011 Rapport Geplaatst: 1 juli 2011 Eigenlijk moeten we eerst even weten wat voor TV hij heeft voordat we het over cadoo'tjes gaan hebben Reageren
Sentasi Geplaatst: 1 juli 2011 Rapport Geplaatst: 1 juli 2011 Onzin, een tv is niet te klein. Ik heb mijn PS3 op het moment aangesloten op een piepklein tv'tje (normaal 46") en het beeld is gewoon normaal. Klein, maar normaal. Ik weet zeker dat het ergens een instelling is van je game, 360, of tv. Heeft je tv een zoomfunctie en is die per ongeluk ingeschakeld? Is het op meerdere zenders of met meerdere games zo? Is het menu van je 360 ook "ingezoomd"? Reageren
maxmeyer Geplaatst: 2 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2011 Nee, het is bij geen een ander spel. Ik heb wel een tijdelijke oplossing gevonden, als ik hem op 50HZ zet (Mijn XBox), kan ik het wel helemaal lezen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.