Jump to content

Is dit een goede PC?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen met computers.

Ik ben van plan binnenkort deze computer te gaan kopen, en ik vroeg me af wat jullie vinden van de "goedheid" van dit ding.

Dit is hem: http://www.bobshop.nl/nl/computers/personal-computers/acer/aspire-x3400-pc/p40830

De pagina van Bobshop is niet heel volledig, je kunt misschien voor meer info ff Google'en, ik heb alvast wat gegevens neergezet:

Systeemeigenschappen

Merk & Soort Acer Aspire X3400

Videokaart NVIDEA GeForce 9200 512MB shared VGA, DVI & HDMI

Processor AMD Athlon X2 220

Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium 64 bit

Mijn eisen

Ik wil een computer die vooral snel is en waar ik met mooi beeld en zo min mogelijk lag games op kan spelen als GTA4, TLAD & TBOGT en voor de komende Battlefield 3. Hij moet dus een goede videokaart hebben en een snelle processor, maar hij mag niet te duur zijn. De maximale prijs is 350 à 400 euro.

Mijn vraag aan jullie is dus: Is deze computer (wel) goed (genoeg) voor wat ik ermee wil (gaan) doen?

Bedankt ;)

Geplaatst:

Nee, hij is niet goed genoeg. Processor en videokaart zijn te zwak. What's up met je vorig topic?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat je budget net wat te weinig is.

Misschien even doorsparen tot ongeveer €600,- dan kunnen we je verder helpen.

Wil je GTA IV eigenlijk op High spel?

EDIT: ik heb denk wel wat gevonden:

http://azerty.nl/34-2808/special-azgamesystems-entry-mid.html

Met deze kan je GTA IV op Medium-High spelen:

http://azerty.nl/0-2801-401135/azgamesystems-amd-vision-premium.html

Bewerkt: door K1pc0rn

Niet goed genoeg. Wat had je anders gedacht voor 289 euro ?

Videokaart is veel te laag, je gaat gtaiv net op lowest kunnen spelen. En zelfs dan een lage framerate hebben. Die processor is ook te laag voor redelijk te kunnen gamen.

Bewerkt: door Shotyoudie
Geplaatst:

Ik heb onlangs een i7 bij media markt gekocht voor 600 euro enigste wat er dan nog hoeft toegevoegd te worden is een aparte videokaart die heb je al voor 80 euro via het internet

Geplaatst:

Ik heb onlangs een i7 bij media markt gekocht voor 600 euro enigste wat er dan nog hoeft toegevoegd te worden is een aparte videokaart die heb je al voor 80 euro via het internet

Een i7 van 600 euro in combinatie met een videokaart van maar 80 euros lijkt me niet zo slim.

Geplaatst:

Ik denk dat je budget net wat te weinig is.

Misschien even doorsparen tot ongeveer €600,- dan kunnen we je verder helpen.

Wil je GTA IV eigenlijk op High spel?

EDIT: ik heb denk wel wat gevonden:

http://azerty.nl/34-2808/special-azgamesystems-entry-mid.html

Met deze kan je GTA IV op Medium-High spelen:

http://azerty.nl/0-2801-401135/azgamesystems-amd-vision-premium.html

Die pc die ik heb vergroot ziet er goed uit, thanks man!

Jullie hadden wel gelijk over de kwaliteit, maar voor het geld is het wel redelijk. Ik ga denk doorsparen voor die die ik hierboven groter heb gemaakt.

Geplaatst:

Een i7 van 600 euro in combinatie met een videokaart van maar 80 euros lijkt me niet zo slim.

de videokaart is van nvidia 2gb aanbieding ofzoiets

Geplaatst:

Voor 600 euro kan je een mooi systeem aanschaffen, maar dan zou ik alleen het systeem aanschaffen. Windows zou ik op andere manieren zien te verkrijgen (hint hint). Dat systeem wat je vergroot hebt aangegeven zal GTA IV rond de Medium kunnen draaien, afhankelijk van de resolutie van jouw scherm. High zal hij hoogst waarschijnlijk niet aan kunnen. Ik heb dezelfde grafische kaart en ik merk echt dat hij te langzaam is voor mijn processor (een langzamere processor dan die in de samenstelling die jij vergroot hebt aangegeven).

@ Hayte

Okej. Naja ik krijg het beeldscherm (en eventueel het toestenbord en de muis) van m'n vader werk, daar hebben ze namelijk net alle computers vervangen. En nu niet denken 'wrm krijg je dan niet zo'n computer?' nou die dingen zijn 7 jaar oud en hebben nog Windows XP ^_^

@ Maikle

Geen idee. :N

@ Dj-GTA

Mensen we dwalen af van het onderwerp... :duh:

@ -TonyStark-

Okeej leuk. ;)

toevoeging

Ik heb alleen het geld voor deze computer nog niet, aan het eind van de zomervakantie denk ik rond de 350 euro uit te komen dus ik hoop dat ik een rekenfoutje heb gemaakt en is het iets meer, en anders moet ik nog even wachten. :eten:

Toevoeging: niet denken dat ik zo weinig heb, ik ben 14 ;)

Bewerkt: door OscarPownedYou

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...