Jump to content

Clone Trooper


R-fl3x

Recommended Posts

Ok. :)

Ik vind het een leuke sig, d'r zit iets in wat mij wel aanstaat. De focal is goed, de gedupliceerde render minder, maar de effecten eromheen zijn prima. De rechterkant is te leeg, en een beetje pixelachtig. Probeer aan de rechterkant te werken. Voor de rest:

KUTGW!

Link to comment
Delen op andere websites

Beiden bedankt voor de reacties! :)

Wat ik zelf vind is dat het rechtergedeelte iets wat aan de donkere kant is in vergelijking met de felle linker kant.

Was ergens ook wel mijn bedoeling. Ik wou vooral de nadruk leggen op de render zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi hoor! Je C4D en smudge zien er erg 'smooth' uit. Je hebt je render op een goede plek geplaatst, het ziet er op het eerste gezicht heel overzichtelijk uit daardoor. Ook heb je de aandacht vrij goed op je render gezet. Helaas was dat gevoel weg toen ik naar rechts keek, de rechterkant brengt chaos, geen overzichtelijkheid in de signature. Ik vind het ook jammer dat je wederom je render gekopieerd hebt, dat brengt ook chaos in deze signature. Probeer bij de kopie van je render de opacity eens te verlagen naar 25% ongeveer, en zet deze render onder die van je echte render. Ik denk dat dit probleem op twee manieren op te lossen is. Één: Je blurt de rechterkant heel sterk met je blur tool, twéé: Je haalt die C4D rechts weg en je zet er een effect c4d in. Ook had ik dit design liever in meer kleuren gezien, het is op het eerste gezicht toch wel een vrij saai design. Al om al moet je een beetje werken aan hoe en waar je effecten gebruikt. Denk aan dingen als: Hoe moet ik mijn effect plaatsen en waar, en moet ik een effect minder zichtbaar maken of juist zichtbaarder?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...