Jump to content

Mic, Headset vraagje.


viccie211

Recommended Posts

Ik heb een Microsoft LifeChat LX-3000 USB headset, en speakers in mijn computerkast.

De linker speaker van mijn NDS Lite is stuk, dus ik dacht, ik stop een kabeltje vanuit de headset input van mijn DS(een gewone aanstuiting voor oortjes enz.) naar de microfoon ingang van mijn SoundMax Digital geluidkaart.

Het gene wat ik nu wil bereiken is dat ik het geluid wat in de microfoon ingang van mijn PC naar binnen komt op mijn USB headset word afgespeelt. Want nu speelt ie het af op de speaker in mijn computer kast(en die is slecht)

Ik heb Windows XP en mijn vraag is, is dit mogelijk en zo ja hoe?

Link to comment
Delen op andere websites

Om dat werkend te krijgen dubbelklik je op het volumeicoontje rechtsonder en klik je op Opties > Eigenschappen in het venster dat je dan krijgt. Daar vink je Microfoonvolume aan onderin. Druk op OK, en je ziet een extra balkje in beeld komen. Zet daar Dempen uit en zet het volume omhoog. Als het goed is zou het nu moeten werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...