djsjam Geplaatst: 1 juli 2011 Rapport Geplaatst: 1 juli 2011 Hallo iedereen, Ik heb gta san andreas voor de mac, maar als ik wat voor auto dan ook mod, dan krijg ik deze kleuren: Weet iemand hoe dit komt en hoe ik het voorkom? Hij wordt er namelijk erg traag van!! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 1 juli 2011 Rapport Geplaatst: 1 juli 2011 Dan moet als je mods zoekt denk ik MAC only bij zetten maar daar zijn er niet zo veel van. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 juli 2011 Rapport Geplaatst: 1 juli 2011 Dat is Chrome. Kan je ook doen via een cheat geloof ik.. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 1 juli 2011 Rapport Geplaatst: 1 juli 2011 Die velgen van die cheetah of welke autosoort het ook is zijn wel lijp Reageren
Royboow Geplaatst: 1 juli 2011 Rapport Geplaatst: 1 juli 2011 Heb je niet perongeluk de cheat voor chrome ingevoerd, of een fout bestand in de mod? Heb je dit chrome gedoe gekregen na het installeren van die mod, of had je het ervoor ook? Reageren
Davedavy Geplaatst: 1 juli 2011 Rapport Geplaatst: 1 juli 2011 Ervoor ook. Ik denk niet dat hij het tegen jouw had... Reageren
xoex23 Geplaatst: 11 juli 2011 Rapport Geplaatst: 11 juli 2011 Die kleuren zijn kicken Mischien help deze tutorial je wat verder... Ik heb zelf geen mac dus ik weet niet of het werkt... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.