sintermiet Geplaatst: 1 juli 2011 Rapport Geplaatst: 1 juli 2011 (bewerkt) Help! Als ik de savedgame in het mapje User files plaats en dan End of the line op start dan begin ik gewoon in het begin (dus dat ik in Francis airport land enzo.) Wat moet ik doen? Bewerkt: 1 juli 2011 door sintermiet Reageren
Big Boss Geplaatst: 1 juli 2011 Rapport Geplaatst: 1 juli 2011 Dan heb je een verkeerde versie savegame gedownload. Je hebt een versie 1 savegame voor versie 2 genomen of vice versa. Reageren
sintermiet Geplaatst: 1 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2011 (bewerkt) Dan heb je een verkeerde versie savegame gedownload. Je hebt een versie 1 savegame voor versie 2 genomen of vice versa. Ik had toch echt v2.00 gedownload Bewerkt: 1 juli 2011 door sintermiet Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 1 juli 2011 Rapport Geplaatst: 1 juli 2011 Welke versie van GTA: San Andreas heb je? Dit kan je zien op de volgende manier: 1. Ga naar de map "Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Data\Script" 2. Kijk bij het bestandje script.img of het bestandje "562 kb" of "568 kb" groot is. 3a.Is het bestandje 568 kb, dan heb je versie 1. 3b.Is het bestandje 562 kb, dan heb je Versie 2. Reageren
sintermiet Geplaatst: 1 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2011 (bewerkt) 562 kb dus had ik v2.00 opnieuw geinstallerd en nu laadt het spel tot het midden en dan loopt het vast. Wat moet je er tegen doen? Dit staat ar allemaal in me mapje User files: gta_sa.set GTASAsf1.b sa-ufiles.dat sa-utrax.dat Bewerkt: 1 juli 2011 door sintermiet Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 2 juli 2011 Rapport Geplaatst: 2 juli 2011 Heb je de oude savegame wel eerst verplaatst of verwijderd? Reageren
sintermiet Geplaatst: 3 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2011 (bewerkt) Heb je de oude savegame wel eerst verplaatst of verwijderd? Ik had niet eens savegames Ooowja trowens i k had gta san andreas verwijderd en opnieuw geinstalleerd en nu kan ik het mapje Gta sanandreas user files nergens meer vinden. Bewerkt: 3 juli 2011 door sintermiet Reageren
.Timothy Geplaatst: 3 juli 2011 Rapport Geplaatst: 3 juli 2011 Die map wordt automatisch aangemaakt als je het spel opstart. Reageren
sintermiet Geplaatst: 3 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2011 Die map wordt automatisch aangemaakt als je het spel opstart. Oke Reageren
sintermiet Geplaatst: 4 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2011 Bedankt iedereen voor jullie hulp Hij doet het weer Reageren
wouter1998 Geplaatst: 10 juli 2011 Rapport Geplaatst: 10 juli 2011 Dan heb je een verkeerde versie savegame gedownload. Je hebt een versie 1 savegame voor versie 2 genomen of vice versa. Maar dan zou GTA toch crashen? Bij mij wel. (ik heb nu ook wel de juiste savegame gedownload) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.