Jump to content

Hulp nodig met server


Stef2n

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben Stefan (Stef2n) en ik zoek hulp voor mijn server ik ben sinds vandaag bezig ermee ik wou al heel lang een server beginnen portforwarded.

En na een paar maanden ben ik in de router gekomen en moest ik het zelf een beetje uitzoeken hoe alles zat omdat me vader uitgezonden is (leger) naar Kunduz - Afghanistan maar dat doet er nu niet toe.

Ik zoek iemand die mij zou willen helpen met dat login systeem en met de huizen tekoop zetten ik snap nog niet erg veel van het scripten met het daarna in je server zetten de tut kan ik wel deels volgen meestal.

Ik heb de port 7777 nu al open en heb nu de standaart server en zit daar met 1 vriend nu op een beetje te verkennen wat allemaal al kan.

Als iemand mij zou willen helpen zou die gene dan een reactie hier onder willen zetten of een berichtje sturen?

Groetjes Stefan

Ook een beetje intro van me zelf heel klein beetje :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hierin legt zij de basis van PAWN uit. Ik raad je het zeker aan om het een keer doortenemen

En ik raad hem aan een cusrus nederlands te volgen voor hij PAWN leert. :$

Sorry voor sommige spelfouten heb namelijk dyslectie.

Of grammatica fouten.

Bewerkt: door Stef2n
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...