monnick Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 OWN SPEURTOCHTHoeveel mensen schiet je af in de missie "Freefall"? 5 4 waar vind ik deze auto: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...;name=fbi_truck ??? dat zou ik wel willen weten, lijkt me een vette car Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 (bewerkt) Hier bestaat al een topic over, je kan hem niet hebben tenzij je in de laatste missie hem in je garage parkeert of met armax (voor PS2). Bewerkt: 4 juli 2005 door SayHello! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Kan je niet vinden gewoon maken dat je paar sterren heb en dan 1 nemen en wegrijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 (bewerkt) Kan je niet vinden gewoon maken dat je paar sterren heb en dan 1 nemen en wegrijden. Klik wel eerst eens op de link die monnick gaf , die FBI truck rijdt ook niet rond als je een paar sterren hebt. Bewerkt: 4 juli 2005 door SayHello! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 kan hem niet hebben tenzij je in de laatste missie hem in je garage parkeert Bij de laatste missie is het een Swat tank, geen FBI truck. Er komt waarschijnlijk iets uit voor auto's te spawnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
monnick Geplaatst: 4 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 ik heb de laatste missie uitgespeeld maar ik heb alleen die SWAT tank gezien en geen FBI truck. ik ben benieuw waar ik hem wel kan zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Karel- Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 ik heb de laatste missie uitgespeeld maar ik heb alleen die SWAT tank gezien en geen FBI truck. ik ben benieuw waar ik hem wel kan zien Gertjeu heeft hier al een topic over gemaakt HIER Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.