lexie Geplaatst: 1 juli 2011 Rapport Geplaatst: 1 juli 2011 Hallo net begonnen met modding. heb er een auto ingezet maar hoe kan ik die in het spel vinden, staan die ergens geparkeerd ofzo? Lexie Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 1 juli 2011 Rapport Geplaatst: 1 juli 2011 Het is gewoon als normaal alleen zie je nu de echte auto rijden in plaats van de normale. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 juli 2011 Rapport Geplaatst: 1 juli 2011 Wat je het beste kan doen is een auto uitkiezen, die in je garage zetten bij je safehouse, en dan het model veranderen van diezelfde auto naar je gemodde model. Start je spel op, ga naar je garage en daar is dan je gemodde wagen Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 1 juli 2011 Rapport Geplaatst: 1 juli 2011 Dat kan ook inderdaad dan verander je gewoon de naam van het bestand naar de gewenste auto en voilà Reageren
Megadreams Geplaatst: 1 juli 2011 Rapport Geplaatst: 1 juli 2011 En ik maar denken aan een soort van bot die "hoi" zou zeggen. ONTOPIC: Je openingspost verward me wel een beetje, heb je een voertuig gereplaced of toegevoegd? Sommige voertuigen zijn veel te vinden op bepaalde plaatsen of staan ergens geparkeerd (locaties: wikigta.org). Je kan ook gebruik maken van een car spawner (mod of trainer) om het voertuig te spawnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.