Jump to content

W7 VS direckt X11


P.ZAAL

Recommended Posts

Hoi ik heb een nieuwe DirecktX11 video kaart liggen nieuw nog in doos omdat mijn vorige kapot gegaan was.

Het is een ATI Redaon HD 6870 1 gig kaart. Met Direckt X11.

En mijn vraag word mijn beeld kwalitijd beter van Gta4 als ik W7E << Zeg maar ultimate maar dan stapje hoger instaleer op mijn pc met de nieuwe videokaart door de Direckt X11 in combinatie met W7E..?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties :sigaar:

:bier: TOT GTA

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik nu W-XP en mijn computer kan GTA-4 wel 3x trekken alleen vraag ik me af of mijn beeld kwalitijd beter word met die nieuwe videokaart op W7 met Direckt X11 ipv W-XP met Direckt X9.

>>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd.<<<

:bier: TOT GTA

Nog bedankt voor alle reacties. :-NOT :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Windows-XP ondersteunt geen DX11.

Overigens heeft GTA IV geen DX11, dus je beeldkwaliteit wordt er niet beter op wanneer je Windows 7 installeert.

Als je DX11 games wil spelen met DX11 features, dan moet je wel Windows 7 installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het gaat niet zo zeer om het besturingssysteem maar om DirectX zelf. DirectX 10 heeft al een stuk betere kwaliteit dan DirectX 9 had en dat zie je echt merkbaar (vooral in games zoals Assassin's Creed). Je zal wel degelijk wat mooier en strakker beeld hebben als je DirectX 11 draait. Maar als je upgrade naar 7 gaan er wel FPS af dacht ik....

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat niet zo zeer om het besturingssysteem maar om DirectX zelf. DirectX 10 heeft al een stuk betere kwaliteit dan DirectX 9 had en dat zie je echt merkbaar (vooral in games zoals Assassin's Creed). Je zal wel degelijk wat mooier en strakker beeld hebben als je DirectX 11 draait. Maar als je upgrade naar 7 gaan er wel FPS af dacht ik....

Er gaan inderdaad fps af, als je normaal 37 fps had, en je upgrade naar windows 7 heb je nu 32 fps.

Dit is een quote uit een topic genaamd windows 7 vs gta iv:

Ondanks de iet wat omslachtige installatie heb ik tijdens het spelen 5 fps minder (met natuurlijk dezelfde instellingen als Vista), en dat terwijl Windows 7 DirectX 11 heeft, maar als je op 37 fps zat en het met 32 fps moet doen is het niet te merken, (tenzij je onder de 15 fps zit, dan is die 5 fps wèl te merken). Verder is aan de beeld kwaliteit niets te merken, alles is hetzelfde.

Bewerkt: door kelwin
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...