Jump to content

steam

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik heb een probleem denk ik ik heb left 4 dead 2 gekocht voor op de pc nu moet die eerst allenmaal dingen downloaden maar mijn steam internet download snelheid is heel erg laag namelijk 316 KB/S is er een manier om het sneller te laten gaan?

Geplaatst:

Hallo ik heb een probleem denk ik ik heb left 4 dead 2 gekocht voor op de pc nu moet die eerst allenmaal dingen downloaden maar mijn steam internet download snelheid is heel erg laag namelijk 316 KB/S is er een manier om het sneller te laten gaan?

Wat voor internet heb je, draadloos of met een kabel?

Geplaatst: (bewerkt)

Dan ligt het aan je abbonement van je internet, als je meer betaalt voor je abbonement heb je vaak sneller internet.

Of het ligt aan je router/modem, maar dit is vaak niet het pobleem.

Het kan ook de website zijn van wat je het downloadt, als de website druk bezocht wordt, is vaak je snelheid ook wat minder.

Bewerkt: door kelwin

dat is dan wel heel erg zuur ken ik niet ergens anders dat downloaden of het spel zonder steam spellen wand ik heb niet echt de tijd om 15 uur te wachten kut zooi. ik heb het spel op cd voor de duidelijkheid.

Bewerkt: door arjan123nl
Geplaatst:

Let wel een beetje op het taalgebruik. Je kan dit niet anders doen dan met stram ik ken left 4 Dead zelf niet echt maar zoals bij saints row 2 kun je die voor GFWL hebben of voor steam mocht dit niet zijn voor left 4 Dead maar dan zou je het daar toch echt mee moeten doen.

Geplaatst:

oke heb hem maar gestart zo dat die savonds/snachts klaar zal zijn toch maar even een keer kijken voor nieuw internet.

Geplaatst:

?

Als je de DVD gewoon in je pc duwt kan je hem gewoon via de DVD installeren hoor? Pas als je hem via Steam koopt zal je hem inderdaad via Steam moeten downloaden.

Ga eens naar speedtest.net en plaats hier de gehaalde snelheid. Misschien ligt het aan Steam en niet aan je internet.

Geplaatst:

Ik kan me herinneren dat ik The Orange Box als retail versie activeerde en dat het downloaden begon bij 70%. De laatste keer dat ik een retail versie activeerde was dit niet het geval. Ik opende de dvd via Steam, voerde de serial code in maar hij begon gewoon vanaf 0% te downloaden. Ik vroeg me af waarom er dan nog een schijfje bij zat. Misschien heb ik toen alleen de serial ingevoerd en niet goed vanaf de dvd - als daar een verschil in zit.

Je internetsnelheid speelt een belangrijke rol. En de Steam Summersale is nu ook aan de gang waardoor de servers het druk hebben. Bij het menu Settings > Downloads + Cloud vind je het onderdeel Download region. Als je hier een ander land kiest wil het ook nog wel eens helpen.

Geplaatst:

Maar hoe zou ik hem dan moeten activeren ik heb gewoon de cd in me comp gedaan serial code ingevoerd en toen werd ik doorgewezen naar steam en daar begon die te donwloaden?

Geplaatst:

Dit probleem heb ik ook gehad met black ops. CD erin gedaan gaat ie heel het spel downloaden via steam.. Wat je kan doen en bij mij ook geholpen heeft is download pauzeren en cd er opnieuw indoen.

Geplaatst:

Oke ik heb nou al 15 uur gewacht en heb het nu maar als ik een ander spel ga kopen zal ik het proberen bedankt.

Geplaatst:

Het maakt niet uit of je hem op steam koopt of in de winkel, als hij op steam geactiveerd word, moet hij die bestanden downloaden, die staan volgens mij niet op de CD zelf.

Wel kloten dat het bij somige spellen is waarom krijg je dan een CD zet er dan gelijk alles op wandt ik moest 11GB downloaden..

Bewerkt: door arjan123nl

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...