Jump to content

De Heineken Ontvoering


Scarface92

Recommended Posts

ec1f801.jpg

De Heineken Ontvoering is een Nederlandse film, die naar verwachting op 27 oktober 2011 in première zal gaan. De film is gebaseerd op de waargebeurde ontvoering van Freddy Heineken in 1983

Bron: Wikipedia

Teaser trailer:



Ik ben erg benieuwd naar deze film, vooral vanwege het feit dat Rutger Hauer de rol van Alfred Heineken speelt. Maar ook de andere acteurs spelen hun rol overtuigend, een veel belovende film na het zien van de Teaser. Goed dat hier eindelijk is een film over werd gemaakt, met ook nog de juiste acteurs. Laat maar komen die film!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit lijkt me een zeer interessante film :tu: ook vanwege ik wil weten hoe dit in zijn werk is gegaan maar ik ben echt een persoon wat meeleeft met mensen toen ik het hoorde/zag bij de nieuwe uri geller werd dit ook gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb onlangs nog het boek "Willem Holleeder" gelezen. De eerste helft gaat over de Heineken-ontvoering, waarbij diverse mensen aan het woord komen die er bij betrokken waren, inclusief daders zelf. Dit wordt afgewisseld met krantenartikellen over de zaak, waardoor het echt een spannend verhaal wordt, zelfs als je het einde al kent. Indien je geïnteresseerd bent in de Heineken-ontvoering, moet je dit echt lezen. Ook heel interessant om te lezen is trouwens dit boek.

Die film wil ik zeker ook zien, ik ben wel benieuwd of ze de spanning op het doek terug kunnen brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...