-Karel- Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 (bewerkt) als je bezig bent met de missie end of the line en dan dat je sweet hebt opgevangen, dan doe je de amor cheat dan is het mission failed krijg je oneindige ammo Bewerkt: 4 juli 2005 door master of deaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
monnick Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 uuh ik heb bij de M4, MP5, Desert Eagle, Shotgun allemaal oneindig ammo (gewoon meer dan 9999 kogels hebben) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
japie13 Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 uuh ik heb bij de M4, MP5, Desert Eagle, Shotgun allemaal oneindig ammo (gewoon meer dan 9999 kogels hebben) dan heb je geen oneindig ammo probeer zelf maar... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Als je SA 100% hebt uitgespeeld heb je oneindig veel ammo (zonder 9999 kogels). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master___M Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 een keer ging ik met sa toen ik hem %100 had uitgespeelt heel veel wapen cheat doen en opeens gad ik geen ammo meer en het ging niet meer op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master___M Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 een keer ging ik met sa toen ik hem %100 had uitgespeelt heel veel wapen cheat doen en opeens gad ik geen ammo meer en het ging niet meer op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Als je meer dan 9999 Kogels hebt, dan heb je GÉÉN oneindige Ammo! Volgens mij passen er gewoon niet meer Cijfers in het balkje. <_< Je kan wel een cheat gebruiken voor oneindige Ammo! En als je SA 100% Hebt uitgespeeld krijg je oneindige Ammo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killarboy Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Bij sommige wapens lukt het volgende: Koop het wapen in de Ammunation en ga dan in de shootingrange van dat filiaal. Voor de shootingrange wordt geladen op teruggaan (PS2=driehoekje) duwen en je kan merken dat er kogels zijn bijgekomen, dit herhalen tot er geen cijfer meer onder je wapen staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BlackD Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 typ gewoon fullclip in heb je ook on eindig ammo + dat je niet hoeft te laden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Studio Salamanca Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 inderdaad, is wel net zo makkelijk en wel net zo goedkoop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 typ gewoon fullclip in heb je ook on eindig ammo + dat je niet hoeft te laden Sommige mensen cheaten niet hé. En willen ook aan oneindige ammo geraken dus is dat idee van killarboy heel goed. Bedankt killarboy. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 (bewerkt) als je bezig bent met de missie end of the line en dan dat je sweet hebt opgevangen, dan doe je de amor cheat dan is het mission failed krijg je oneindige ammo Dat is bij mij ook net gelukt. P.S.: Ik heb SA al bijna terug uit Bewerkt: 6 juli 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 als je bezig bent met de missie end of the line en dan dat je sweet hebt opgevangen, dan doe je de amor cheat dan is het mission failed krijg je oneindige ammo Dit is wel bij meer Missies, ook bij die missie dat je Samen met Big Smoke achterna gezeten wordt door die Russen.... De missies waarbij je Partner Rijdt en Jij moet schieten dus... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.