TekaLoca Geplaatst: 2 juli 2011 Rapport Geplaatst: 2 juli 2011 Hey, bij het aanmaken van een Apple-profiel moet je op een gegeven moment creditcard-gegevens invullen en/of een iTunes-card code ingeven. Kan het profiel succesvol aangemaakt worden zonder creditcardgegevens in te moeten vullen? Of als je een iTunes-card code ingeeft, is het profiel dan ook aangemaakt zonder dat je al die creditcard-toestanden moet invullen? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 2 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2011 (bewerkt) Bedankt! Blijkbaar was een topic voor dit niet echt nodig, maar je weet nooit he :$ Bewerkt: 2 juli 2011 door TekaLoca Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 2 juli 2011 Rapport Geplaatst: 2 juli 2011 (bewerkt) Je hoeft niet persee een creditcard in te geven. Apple heeft er zelfs een pagina voor : Klik Soms krijg je nog steeds de None optie niet. Bij mij helpte toen iTunes opnieuw opstarten en blijven proberen. Bewerkt: 2 juli 2011 door Shotyoudie Reageren
TekaLoca Geplaatst: 2 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2011 Zal het morgen proberen, thanks! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 2 juli 2011 Rapport Geplaatst: 2 juli 2011 Bij mijn iPod moest dit ook toen kreeg ik er 1 cent bij Reageren
TekaLoca Geplaatst: 3 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2011 Wat kan je begot doen met 1 cent..? Reageren
Ferre Geplaatst: 3 juli 2011 Rapport Geplaatst: 3 juli 2011 Dat is ter bevestiging van een creditcard. Reageren
martijn0126 Geplaatst: 3 juli 2011 Rapport Geplaatst: 3 juli 2011 nog 78 cent en je kan Angry Birds kopen Reageren
TekaLoca Geplaatst: 3 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2011 Ik ga een van dezer dagen overigens zo'n kaart gaan kopen, ik laat nog wel weten of het heeft gewerkt Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 14 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 Als je een gratis app probeert downloaden wanneer je niet ingelogd bent krijg je de mogelijkheid om je te registreren zonder een betaalmiddel aan te geven. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 14 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 Ja, dat wist ik al. Overigens heeft hij zijn iPhone verkocht dus kwamen we niet zo ver om een account te maken. Topic mag dus gesloten worden Reageren
flippie13 Geplaatst: 14 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2011 Ja, dat wist ik al. Overigens heeft hij zijn iPhone verkocht dus kwamen we niet zo ver om een account te maken. Topic mag dus gesloten worden Wel aardig dat je het nog ff had gemeld. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 15 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2011 Zoals ik al zei kwamen we niet zo ver om een account te maken. Dus dit topic is mijn gedachten ontglipt oftewel: ik was het vergeten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.