lolbroek3duizend Geplaatst: 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2011 (bewerkt) als ik gta San Andreas speel dan gaat als heel snel tijd auto's mensen echt raar weten julli hoe dit komt en heb een vraag hoe koop je een huis met multiplayer Bewerkt: 3 juli 2011 door lolbroek3duizend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2011 Dit heb ik ook gehad, is alleen met Versie 1 volgens mij want met V2 heb ik dit nooit gehad, overigens op multiplayer hoe je een huis koopt ligt puur aan de server. Vraag het even aan een speler, die zullen het wel weten, Meestal is het /buyhouse of /housebuy ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lolbroek3duizend Geplaatst: 3 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2011 dankje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.