Jump to content

Samp doet raar?!?


blankie13

Recommended Posts

Hey allemaal,

sinds 30 min geleden probeerde ik weer eens samp te spelen, maar elke keer als ik in een server kom zie ik helemaal geen letters,

ik kan wel inloggen enzo maar vaak kan je dan niet verder want je moet typen, Maar ik zie niets wat ik zelf typ en dingen wat er staan.

Was samen met een vriend en hij zei dat je je / gender enzo moest intype en ik zag niks,

Ik heb gta sa al gereinstalt en samp ook een paar keer opnieuw en ben gedowngrade na de oude versie.

Wat zou dit probleem kunnen zijn?

Bedankt alvast:)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey allemaal,

sinds 30 min geleden probeerde ik weer eens samp te spelen, maar elke keer als ik in een server kom zie ik helemaal geen letters,

ik kan wel inloggen enzo maar vaak kan je dan niet verder want je moet typen, Maar ik zie niets wat ik zelf typ en dingen wat er staan.

Was samen met een vriend en hij zei dat je je / gender enzo moest intype en ik zag niks,

Ik heb gta sa al gereinstalt en samp ook een paar keer opnieuw en ben gedowngrade na de oude versie.

Wat zou dit probleem kunnen zijn?

Bedankt alvast:)

Niemand die het weet?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, al zo vaak opnieuw gegaan, ik heb de fout in elke server.. Keek ff rond op google en iemand kende die bug ook al. Bij deze nieuwe clients heb je die nu ofzo.. Idk.. Maar er komt geen fout melding of wat dan ook, niemand ervaring met deze bug?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...