GTAIV14 Geplaatst: 3 juli 2011 Rapport Geplaatst: 3 juli 2011 (bewerkt) De vakantie is begonnen dus tijd om wat van mijn vrije tijd aan GTA te besteden. Ik zie op filmpjes op youtube allemaal videos van mensen die hun GTA hebben aangepast en andere auto's hebben rondrijden. Dus ik dacht "Dat wil ik ook!, maar dan niet downloaden, maar zelf maken. Hierbij bedoel ik dus complete nieuwe auto's maken en niet simpelweg wat aanpassingen aanbrengen op de auto. Ik heb alleen nog nooit iets gedaan wat te maken heeft met modding en gta, dus ik zou ook niet weten waar ik moet beginnen. Welke programma's heb ik ervoor nodig en hoe moet ik bezig zijn? Is er ergens een tutorial beschikbaar dat modding (van auto's) goed uitlegd? Bewerkt: 3 juli 2011 door GTAIV14 Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 3 juli 2011 Rapport Geplaatst: 3 juli 2011 Dit is een van de topics wat je kan helpen: Klik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.