lakkieonly Geplaatst: 3 juli 2011 Rapport Geplaatst: 3 juli 2011 ik heb een AC 130 spooky gedownload en daar zit een script bij om de 4 propellors te laten draaien (standaard maar 2) maar weet iemand hoe ik dit bestand kan instaleren ? thanks Reageren
.Senne Geplaatst: 4 juli 2011 Rapport Geplaatst: 4 juli 2011 Met een .asi loader. Ik heb eventjes snel mijn asi loader bestanden in een .rar ingepakt en upgeload, dat ging sneller dan de download links bij elkaar zoeken. Wat je dus moet doen, is onderstaand bestand uitpakken in je GTA IV map (waar ook je launchIV enzovoort staan). Grand Theft Auto IV.rar Reageren
lakkieonly Geplaatst: 5 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2011 (bewerkt) sorry maar dit is san andreas maar ik ga toch eens proberen Bewerkt: 5 juli 2011 door lakkieonly Reageren
lakkieonly Geplaatst: 6 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2011 sorry maar dit is san andreas maar ik ga toch eens proberen ik heb het ondertussen gevonden maar thanks voor de tip =) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.