Nickety-NL Geplaatst: 4 juli 2011 Rapport Geplaatst: 4 juli 2011 (bewerkt) Hallo dit is tevens ook mij ps3 naam Nickety-NL. ik heb een vraag zou je me willen toevoegen op msn als je me kan helpen en kan informeren over het ranken Email: -knip- of inplaats van msn Emailen bedankt! Bewerkt: 4 juli 2011 door Big Boss e-mail adres verwijderd Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 4 juli 2011 Rapport Geplaatst: 4 juli 2011 Alle info over de multiplayer van GTA IV vind je op WikiGTA, een online walktrough over alles m.b.t. GTA! E-mailadressen geven is trouwens tegen de regels van dit forum, dit is voor je eigen veiligheid (spam, ...). Reageren
EL_Dutch_Chef Geplaatst: 21 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2011 Hoi Ik heb geen ps3 maar je moet gewoon Hangman Noose spelen dan krijg je 4500XP per anderhalf minuut als je een goed team hebt. gr EL Dutch Chef Reageren
Ignorance Geplaatst: 28 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2011 Hoi Ik heb geen ps3 maar je moet gewoon Hangman Noose spelen dan krijg je 4500XP per anderhalf minuut als je een goed team hebt. gr EL Dutch Chef Is dat bij the ballad of gay tony of bij the lost and dammed of gewone gta 4 Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 28 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2013 allemaal maakt niks uit wat voor gta iv je speelt je krijgt hetzelfde >>> Door Big Boss: Het treft dat het vandaag 28 augustus is, maar volgens mij heb je je van jaar vergist. Gelieve in het vervolg geen oude topics meer te bumpen. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.