micolos Geplaatst: 4 juli 2011 Rapport Geplaatst: 4 juli 2011 Ik heb 2 vraagjes over GTA IV ps3: 1.Hoe moet je slaagen met een basebalbat want als ik R2 doe gebeurt er niks. 2.Hoe rij je mee met een taxi want nico sleurt ze er altijd uit -_- Reageren
Jarno91 Geplaatst: 4 juli 2011 Rapport Geplaatst: 4 juli 2011 (bewerkt) 1. Met een knuppel slaan kan alleen in TLAD als je op een motor zit 2. Als je een taxi voorbij ziet rijden en je wil dat hij stopt moet je fluiten door op L1 te drukken (hij stopt alleen als er geen passagiers in zitten) en om dan in te stappen houd je de knop om in te stappen langer ingedrukt. Bewerkt: 4 juli 2011 door Jarno91 Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 4 juli 2011 Rapport Geplaatst: 4 juli 2011 1. Om bij een taxi als passagier in te stappen moet je er naast gaan staan en ingedrukt houden. 2. De baseball bat gebruik je door die te selecteren en dichtbij degene te gaan staan die je wilt slaan. Dan houd je ingedrukt, om vervolgens te slaan met . Opmerking: Ik speel zelf met de Xbox 360, maar volgens mij heb ik hier wel de juiste knoppen genoemd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.