Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo,

ik heb mods geïnstaleerd en wil ze graag verwijderen.

ik heb het spel al 5 keer herinstaleerd maar de mods blijven erop staan.

weet iemand nog een manier om ze te verwijderen?

Geplaatst:

Beste king-eleven,

Voor ik op je vraag in kan gaan zou ik graag willen weten welke mods er opstaan en hoe je ze geinstaleert hebt (SAMI, IMG tool ?)

Dan hoop ik je verder te helpen

xoex23

Geplaatst:

Beste king-eleven,

Voor ik op je vraag in kan gaan zou ik graag willen weten welke mods er opstaan en hoe je ze geinstaleert hebt (SAMI, IMG tool ?)

Dan hoop ik je verder te helpen

xoex23

ik heb allemaal auto's enzo erin gezet met de IMG tool

Geplaatst:

Heb je nog de orginele bestanden? Dan moet je ze gewoon weer veranderen zoals je ze installeerd maar dan met orgineel.

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je nog de orginele bestanden? Dan moet je ze gewoon weer veranderen zoals je ze installeerd maar dan met orgineel.

ik denk niet dat ie een back-up heeft gemaakt van de bestanden.

Wat je zou kunnen proberen is om gta sa in een andere map te instaleren dus niet in c:/programafiles/rockstargames

maar bijvoorbeeld in de map mijn documenten of in een (eventuele) zelf aangemaakte map.

Lukt het niet ?

Dan kan ik je (alsjewil) de oringnele bestanden van de vervangen bestanden geven dan moet je wel alleen even zeggen welke auto's je heb vervangen voor de mods...

Met vriendelijke groet

xoex23

Bewerkt: door xoex23
Geplaatst:

ik denk niet dat ie een back-up heeft gemaakt van de bestanden.

Wat je zou kunnen proberen is om gta sa in een andere map te instaleren dus niet in c:/programafiles/rockstargames

maar bijvoorbeeld in de map mijn documenten of in een (eventuele) zelf aangemaakte map.

Lukt het niet ?

Dan kan ik je (alsjewil) de oringnele bestanden van de vervangen bestanden geven dan moet je wel alleen even zeggen welke auto's je heb vervangen voor de mods...

Met vriendelijke groet

xoex23

nee, ik heb de originele bestanden niet inderdaad.

ik zal proberen in een andere map te instaleren, en als dat niet lukt zou ik graag de originele bestanden willen hebben

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...