Kai-ShockWave Geplaatst: 4 juli 2011 Rapport Geplaatst: 4 juli 2011 Gamescom 201117/08/2011 - 21/08/2011De Gamescom is pas over een maand, maar de eerste uitgevers zijn al bekend. Zo is Take-Two aanwezig, bekend van de Grand Theft Auto-serie. Laat horen wat jij verwacht van deze editie en op welke games jij graag wilt zien. Heb je verder nieuws over de Gamescom of nieuws over de games? Plaats dan hier een reactie!Houd dit topic in de gaten voor de laatste updates!! Games en uitgevers van 2011 De voorlopig bekende line-up: Laatste lijst-update: 06-08-2011 10:33 | Toegevoegd: Games Uitgevers & Games Line-Up Ubisoft: Assassin’s Creed: Revelations Driver: San Francisco Far Cry 3 From Dust Rayman Origins Tom Clancy’s Ghost Recon Future Soldier The Black Eyed Peas Experience Just Dance 3 Rabbids: Alive and Kicking Line-Up Capcom: Resident Evil: Revelations Asura's Wrath Dragon's Dogma Street Fighter X Tekken Electronic Arts THQ Take-Two Bethesda BigBen Interactive Asus CD Project Red Sony Konami Koch Media Namco Bandai Hama Alternate Valve Razer Parrot City Interactive Microsoft Nintendo SEGA Warner Bros Rondo Media dtp Entertainment Avanquest Vidis NCSoft Gameforge Frogster Trion Worlds Nexon Wargaming.net Ubisoft GamersFirst Hardware & accessoire fabrikanten Nog niet beschikbaar. Trailers & Nieuws Al het belangrijke niews zal hieronder verschijnen. Voor meer nieuws verwijs ik je door naar game-sites. Nog niet beschikbaar. Persconferenties Voor wie Live de persconferenties wil gaan volgen op de Gamescom, hieronder staat het schema met de tijden (GMT+1): Woensdag 17 augustus 2010 • - Donderdag 18 augustus 2010 • - Vrijdag 19 augustus 2010 • - Zaterdag 20 augustus 2010 • - Zondag 21 augustus 2010 • - Externe links • http://www.gamescom.de/ Reageren
Froodooo Geplaatst: 4 juli 2011 Rapport Geplaatst: 4 juli 2011 Ik heb in ieder geval al heel erg veel zin in de gamescom. Vorig jaar ben ik voor het eerst geweest (heb de beurs toen op de zaterdag en de zondag bezocht) en op basis daarvan ga ik dit jaar weer heen, nu zit ik van dinsdag tot en met vrijdag in Keulen (zodat ik ook nog lekker een dagje heb om de stad eens te bezoeken). Qua games denk ik dat we heel veel nieuwe builds gaan zien van games die ook op de E3 zijn geweest of daar zijn aangekondigd. Ik ben bijvoorbeeld erg benieuwd naar Halo 4 en de remake van het eerste deel, maar al die toppers die aan het eind van dit jaar verschijnen worden natuurlijk ook vet (denk aan Call of Duty en de clash met Battlefield 3, FIFA 12, Batman: Arkham City, enzovoorts). Laat die gamescom maar komen! Reageren
Davedavy Geplaatst: 4 juli 2011 Rapport Geplaatst: 4 juli 2011 Is het mogelijk dat daar meer nieuws komt over GTA5? Reageren
Visser23 Geplaatst: 4 juli 2011 Rapport Geplaatst: 4 juli 2011 Is het mogelijk dat daar meer nieuws komt over GTA5? Zou kunnen. Take Two is aanwezig in ieder geval. Reageren
lolkip60 Geplaatst: 4 juli 2011 Rapport Geplaatst: 4 juli 2011 Is het mogelijk dat daar meer nieuws komt over GTA5? Electronic Arts THQ Take-two Bethesda BigBen Interactive Capcom Asus CD Project Red Sony Ubisoft Konami Koch Media Namco Bandai Hama Alternate Valve Razer Parrot City Interactive Microsoft Nintendo SEGA Warner Bros Rondo Media dtp Entertainment Avanquest Vidis NCSoft Gameforge Frogster Trion Worlds Nexon Wargaming.net Ubisoft GamersFirs ik denk het wel want take-two zit erbij. maar ik denk niet dat er meteen al een trailer is. Reageren
Hayte Geplaatst: 4 juli 2011 Rapport Geplaatst: 4 juli 2011 VALVVEEE Als ze daar niks over een nieuwe Half-Life zeggen ga ik ze zo zwaar dood slaan en compleet boycotten. Vooral als ze er alleen maar zijn om Portal 2 DLC aan te kondigen. Om het daarna waarschijnlijk alsnog te kopen omdat het Valve is en dus episch is. Maar dat is het punt niet. Ik wil Alyx weer zien Reageren
Flokkert Geplaatst: 4 juli 2011 Rapport Geplaatst: 4 juli 2011 Ik hoop zo dat Take-Two wat over de volgende GTA zegt. Ookal is het maar een beetje, dat maakt me niet uit. Als we het maar weten of hij gaat komen! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 4 juli 2011 Rapport Geplaatst: 4 juli 2011 En dan announcen ze dat ze stoppen met de GTA-franchise.. Reageren
Froodooo Geplaatst: 5 juli 2011 Rapport Geplaatst: 5 juli 2011 Of er iets over de nieuwe GTA wordt gezegd is nog maar de vraag. Rockstar is op het moment druk bezig om Max Payne 3 (die eind november komt) vol in de publiciteit te zetten, en ik denk niet dat het handig is om op dat moment een nieuwe GTA aan te kondigen. Als dat gebeurd, vliegt de belangstelling ongetwijfeld in één keer over naar de nieuwe GTA en dat kan niet de bedoeling zijn. Waarschijnlijk horen we dus pas iets over GTA 5 als Max Payne een poosje in de winkels ligt. Reageren
Svenie Geplaatst: 5 juli 2011 Rapport Geplaatst: 5 juli 2011 VALVVEEE Als ze daar niks over een nieuwe Half-Life zeggen ga ik ze zo zwaar dood slaan en compleet boycotten. Vooral als ze er alleen maar zijn om Portal 2 DLC aan te kondigen. Om het daarna waarschijnlijk alsnog te kopen omdat het Valve is en dus episch is. Maar dat is het punt niet. Ik wil Alyx weer zien Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Het wordt wel eens tijd dat ze met nieuws omtrent HL2: Episode 3 op de proppen komen. Ik kan je wel geruststellen over het volgende: de DLC van Portal 2 zal geheel gratis ter onze beschikking worden gesteld. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 5 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2011 Volgens geruchten gaat Valve Defense of the Ancients 2 laten zien. Er staat ieder geval een Strategie-game van hun op de Gamescom. Reageren
Hayte Geplaatst: 6 juli 2011 Rapport Geplaatst: 6 juli 2011 Ja klopt, had ook zoiets gelezen ja. Maar ik hoop dat ze het een verrassing houden. Lopen ze eerst allemaal te blaten "ja we houden van onze fans want door hun zijn we waar we zijn en we luisteren echt naar onze community". Dat terwijl er bij elk interview wel iets om HL gevraagd wordt. Het is al 3 jaar geleden Valve. Kom op. Het einde van Epi 2 was zo fucking episch. Ik wil dat weer. Ik wil weer kippenvel van een spel. Ik wil weer de credits gewoon compleet afkijken. Enerzijds in complete shock over wat er net is gebeurt, anderzijds voor de faptastische muziek. Ik. Wil. Freeman. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 6 juli 2011 Rapport Geplaatst: 6 juli 2011 Ik mis Infinty Ward, komen ze niet? Ze laten een steekje vallen in hun marketing plan, aangezien ongeveer half nederland call of duty koopt. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 6 juli 2011 Rapport Geplaatst: 6 juli 2011 Of er iets over de nieuwe GTA wordt gezegd is nog maar de vraag. Goed punt, Daar niet van. Anderzijds, volgens mij is het Max Payne publiek wel anders dan dat van Grand Theft auto, veel specifieker. Ook al zal er wel wat overlapping zijn.. Misschien wel beide. Waarom ook niet, ze verdienen er genoeg aan. Reageren
Nissan Geplaatst: 6 juli 2011 Rapport Geplaatst: 6 juli 2011 VALVVEEE Als ze daar niks over een nieuwe Half-Life zeggen ga ik ze zo zwaar dood slaan en compleet boycotten. Vooral als ze er alleen maar zijn om Portal 2 DLC aan te kondigen. Om het daarna waarschijnlijk alsnog te kopen omdat het Valve is en dus episch is. Maar dat is het punt niet. Ik wil Alyx weer zien I lol'd . Ik ga gewoon weer de Gamescom bezoek dit jaar. Vorig jaar VEEL souvenirs meegenomen, zelfs twee gratis games gekregen xD. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.