Kai-ShockWave Geplaatst: 7 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2011 Ik mis Infinty Ward, komen ze niet? Ze laten een steekje vallen in hun marketing plan, aangezien ongeveer half nederland call of duty koopt. Houd er rekening mee dat dit nog niet de definitieve lijst is. Er zullen vast nog meer bij komen. Zodra dit het geval is, zal ik de lijst updaten. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 juli 2011 Rapport Geplaatst: 7 juli 2011 Ik mis Infinty Ward, komen ze niet? Ze laten een steekje vallen in hun marketing plan, aangezien ongeveer half nederland call of duty koopt. Ik denk niet dat ze komen.. Ze zijn toch al op de E3 geweest? Ze gaan echt niet alles af hoor.. Reageren
Hayte Geplaatst: 7 juli 2011 Rapport Geplaatst: 7 juli 2011 Ik mis Infinty Ward, komen ze niet? Ze laten een steekje vallen in hun marketing plan, aangezien ongeveer half nederland call of duty koopt. Ik denk niet dat ze komen.. Ze zijn toch al op de E3 geweest? Ze gaan echt niet alles af hoor.. Natuurlijk wel. Het is niet alsof ze tijd besteden aan een fatsoenlijk spel maken of zo. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 juli 2011 Rapport Geplaatst: 7 juli 2011 Ik mis Infinty Ward, komen ze niet? Ze laten een steekje vallen in hun marketing plan, aangezien ongeveer half nederland call of duty koopt. Ik denk niet dat ze komen.. Ze zijn toch al op de E3 geweest? Ze gaan echt niet alles af hoor.. Natuurlijk wel. Het is niet alsof ze tijd besteden aan een fatsoenlijk spel maken of zo. Nee, das ook weer waar. Maar 1x aankondigen is genoeg toch? Ze laten toch geen nieuwe dingen zien.. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 7 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2011 Ze kunnen 'm ook speelbaar laten zien... Reageren
Hayte Geplaatst: 7 juli 2011 Rapport Geplaatst: 7 juli 2011 Als zelfs die mensen van Bethesda binnen een maand een compleet nieuwe trailer kunnen maken met nieuwe features moet Infinity Ward dat ook wel kunnen. Een spel hypen is niet zo heel erg moeilijk hoor. Reageren
lolkip60 Geplaatst: 12 juli 2011 Rapport Geplaatst: 12 juli 2011 Ik mis Infinty Ward, komen ze niet? Ze laten een steekje vallen in hun marketing plan, aangezien ongeveer half nederland call of duty koopt. rustig maar... maar je bedoelt activision. want infinity ward is alleen de maker, niet de uitgever. dat is activision en ook al komen ze niet, heb je geen E3 gezien ofzo? daar hebben ze al genoeg gedaan. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 12 juli 2011 Rapport Geplaatst: 12 juli 2011 Nou, dat was niet echt genoeg? Ik denk dat iedereen wacht op de multiplayer-voorstelling ofzo, hoor Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 13 juli 2011 Rapport Geplaatst: 13 juli 2011 Ik mis Infinty Ward, komen ze niet? Ze laten een steekje vallen in hun marketing plan, aangezien ongeveer half nederland call of duty koopt. rustig maar... maar je bedoelt activision. want infinity ward is alleen de maker, niet de uitgever. dat is activision en ook al komen ze niet, heb je geen E3 gezien ofzo? daar hebben ze al genoeg gedaan. Dat je veel hebt gedaan op de E3 betekend niet dat je dan niet naar een andere bekende beurs hoeft te gaan. Het draait allemaal om marketing. je product zo vaak mogelijk laten zien, en ook van hun goede kant, geeft je een bonus. Iets dat ze daar zeker wel kunnen gebruiken met de komst van BattleField 3 Reageren
Visser23 Geplaatst: 22 juli 2011 Rapport Geplaatst: 22 juli 2011 Hier meer nieuws over de persconferenties! Reageren
BoerTijger Geplaatst: 22 juli 2011 Rapport Geplaatst: 22 juli 2011 SEGA! Football Manager 2012! Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 5 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2011 Line-Up Ubisoft: Assassin’s Creed: Revelations Driver: San Francisco Far Cry 3 From Dust Rayman Origins Tom Clancy’s Ghost Recon Future Soldier The Black Eyed Peas Experience Just Dance 3 Rabbids: Alive and Kicking Line-Up Capcom: Resident Evil: Revelations Asura's Wrath Dragon's Dogma Street Fighter X Tekken Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 5 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2011 Nou, dat was niet echt genoeg? Ik denk dat iedereen wacht op de multiplayer-voorstelling ofzo, hoor Deze word onthult op het Call of Duty XP event die begin september plaatsvind. Reageren
alex. Geplaatst: 13 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2011 Nog paar dagen en dan vertrek ik met ons team naar Keulen. Heb er onwijs veel zin in. Heel druk programma, maar er blijft altijd ruimte over voor lol Gaan hier nog mensen naar de gamescom? Ps. advies ga niet op de zaterdag of zondag, want je staat zo 3 of 4 uur in de rij voor niks. Reageren
GTA-top Geplaatst: 16 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2011 Vandaag al persconferenties Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.