Jump to content

Gamescom 2011

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik mis Infinty Ward, komen ze niet? Ze laten een steekje vallen in hun marketing plan, aangezien ongeveer half nederland call of duty koopt.

Houd er rekening mee dat dit nog niet de definitieve lijst is. Er zullen vast nog meer bij komen. Zodra dit het geval is, zal ik de lijst updaten.

• Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kai-ShockWave

5

• Hayte

4

• Froodooo

2

• Visser23

2

Geplaatst:

Ik mis Infinty Ward, komen ze niet? Ze laten een steekje vallen in hun marketing plan, aangezien ongeveer half nederland call of duty koopt.

Ik denk niet dat ze komen.. Ze zijn toch al op de E3 geweest? Ze gaan echt niet alles af hoor.. :bonk:

Geplaatst:

Ik denk niet dat ze komen.. Ze zijn toch al op de E3 geweest? Ze gaan echt niet alles af hoor.. :bonk:

Natuurlijk wel. Het is niet alsof ze tijd besteden aan een fatsoenlijk spel maken of zo.

Geplaatst:

Natuurlijk wel. Het is niet alsof ze tijd besteden aan een fatsoenlijk spel maken of zo.

Nee, das ook weer waar. Maar 1x aankondigen is genoeg toch? Ze laten toch geen nieuwe dingen zien.. :cab:

Geplaatst:

Als zelfs die mensen van Bethesda binnen een maand een compleet nieuwe trailer kunnen maken met nieuwe features moet Infinity Ward dat ook wel kunnen. Een spel hypen is niet zo heel erg moeilijk hoor.

Geplaatst:

rustig maar... maar je bedoelt activision. want infinity ward is alleen de maker, niet de uitgever. dat is activision en ook al komen ze niet, heb je geen E3 gezien ofzo? daar hebben ze al genoeg gedaan.

Geplaatst:

rustig maar... maar je bedoelt activision. want infinity ward is alleen de maker, niet de uitgever. dat is activision en ook al komen ze niet, heb je geen E3 gezien ofzo? daar hebben ze al genoeg gedaan.

Dat je veel hebt gedaan op de E3 betekend niet dat je dan niet naar een andere bekende beurs hoeft te gaan.

Het draait allemaal om marketing. je product zo vaak mogelijk laten zien, en ook van hun goede kant, geeft je een bonus.

Iets dat ze daar zeker wel kunnen gebruiken met de komst van BattleField 3

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Line-Up Ubisoft:

Assassin’s Creed: Revelations

Driver: San Francisco

Far Cry 3

From Dust

Rayman Origins

Tom Clancy’s Ghost Recon Future Soldier

The Black Eyed Peas Experience

Just Dance 3

Rabbids: Alive and Kicking

Line-Up Capcom:

Resident Evil: Revelations

Asura's Wrath

Dragon's Dogma

Street Fighter X Tekken

Geplaatst:

Nou, dat was niet echt genoeg? Ik denk dat iedereen wacht op de multiplayer-voorstelling ofzo, hoor :7

Deze word onthult op het Call of Duty XP event die begin september plaatsvind.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Nog paar dagen en dan vertrek ik met ons team naar Keulen. Heb er onwijs veel zin in. Heel druk programma, maar er blijft altijd ruimte over voor lol :D

Gaan hier nog mensen naar de gamescom?

Ps. advies ga niet op de zaterdag of zondag, want je staat zo 3 of 4 uur in de rij voor niks.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...