Jump to content

Uitgespeeld?


OscarPownedYou

  

5 leden hebben gestemd

  1. 1. Poll gesloten.

    • De resultaten zijn bekend!
      5
    • Check ze snel, check de link hieronder!
      0


Recommended Posts

GTA IV heb ik 100%, TLaD heb ik 100% en TBoGT heb ik 96.07%. Daar moet ik enkel nog een partijtje airhockey winnen, maar dat vind ik zo'n rottig spel, daar doe ik geen moeite voor. Misschien dat ik ooit nog eens daar ook voor de 100% ga. Ook moet ik in TBoGT nog eens proberen alle missies op 100% te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb van alles (GTA IV en EFLC) de verhaallijn uitgespeeld. Bij GTA IV heb ik alle zijmissies gedaan, terwijl ik er bij TBOGT en TLAD maar een paar heb gedaan. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn al topics over maar deze zijn niet meer te vinden. :7 Eéntje vond ik wel nog: dit topic. Dus dit topic blijft mooi open staan. :)

Ik heb GTA IV nooit 100% uitgespeeld, al heb ik wel alles wat er te doen valt al gedaan. Dit komt doordat ik het meerdere keren heb gespeeld, maar nooit alles in één keer.

The Lost and Damned heb ik ook nooit 100% gespeeld, maar hier geld dan weer hetzelfde. The Ballad Of Gay Tony ben ik ooit tot ongeveer 95% geraakt, maar toen heb ik mijn PC geformateerd en ben ik er nooit opnieuw aan begonnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet zo zeer te lui om de submissies te doen, maar bedenk me altijd ze te gaan halen en dan eenmaal in het spel vergeet ik het.

Even over dat "experiment" gedoe, dat was meer een uitdrukking :D

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn al topics over maar deze zijn niet meer te vinden. :7 Eéntje vond ik wel nog: dit topic. Dus dit topic blijft mooi open staan. :)

Dat was ook de enige die ik tegenkwam, maar deze poll is ook nog eens een stuk mooier. Ben het dus weer eens vloeiend met mijn collega Hanneswasco eens, en heb al gestemd.

Ik heb geen van alle op 100%, daarvoor heb ik gewoonweg de tijd niet. Werk, gezin, en niet te vergeten hobby's, vreten zoveel tijd weg dat ik er niet aan toekom. Maakt ook niet uit, hoor. De volledige verhaallijn heb ik uit, en ook zo goed als alle zijmissies. Maar dat gejaag op die vogels bijvoorbeeld, dat heb ik gelijk al naast me neergelegd. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dat gejaag op die vogels bijvoorbeeld, dat heb ik gelijk al naast me neergelegd. ;)

De collectables vind ik altijd juist een leuke manier om de map te leren kennen. Je moet speuren in alle hoekjes van de stad, waardoor je ook eens op afgelegen pleintjes, stille parkjes en schijnbaar onbereikbare daken terecht komt. Daarom vormen ze voor mij altijd een favoriet onderdeel van GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...