marckramer Geplaatst: 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2011 Hallo, ik speel sinds kort gta san andres online en ik vind het hartstikke leuk maar, ik erger me eraan dat ik niet in andere voertuigen kan zoals andere wel,er staat bijvoorbeeld een tank en die wil ik pakken maar als ik instap dan kom ik er via de bovenkant uit. Hetzelfde gebeurt met een gevechtshelikopter. Natuurlijk kan ik ook wel in andere voertuigen zoals een normale helicopter of auto maar ik zou zo graag in alle voertuigen kunnen rijden/vliegen. Kan iemand mij helpen of vertellen waarom ik dit niet kan moet ik bijvoorbeeld eerst een x aantal mensen doden voordat ik dat kan. alvast bedankt marc, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2011 Ik weet niet in welke server je speelt maar mocht het RolePlay ofzoeits zijn dan kan het zijn dat die persoon die erin rijd waar jij dus niet in kan zijn auto is. Dan kan alleen die persoon er in en voor de rest is die op slot maar dit werkt niet altijd even goed waardoor er soms meer in kunnen maar niet iedereen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lolkip60 Geplaatst: 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2011 In sommige servers hebben ze tanks of hunters alleen voor admins of modorators gedaan, omdat anders iedereen daarin gaat rijden en dan iedereen elkaar vermoord, zodat de server niet normaal gespeelt kan worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.