Dri3s Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Als ik deze computer nu zou verkopen op eBay, hoeveel zou ik dan minstens voor deze computer moeten krijgen? - Intel Pentium 4 - 1,5 GH - DVD Brander 8x (Liteon) - DVD Lezer - HD 120 GB - 256 MB RAM - ATI Radeon VE 64MB (videokaart) - 2 USB Poorten achteraan - Floppy - Topcom Lan Card (Voor het internet) - Windows XP Home Alles is 2 jaar oud behalve de harde schijf en de DVD brander. Reageren
Dri3s Geplaatst: 4 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Ik heb wel niet de CD's van Windows XP Home Edition, Home staat er alleen op geïnstalleerd. Of doet er dit niet toe? Reageren
Arjen Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Ik heb wel niet de CD's van Windows XP Home Edition, Home staat er alleen op geïnstalleerd. Of doet er dit niet toe? Ik neem aan dat je je Harde Schijf leeggooit voordat je hem verkoopt. Zonder Home Edition zal hij €275/300,- gaan kosten. Reageren
Dri3s Geplaatst: 4 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Ik heb wel niet de CD's van Windows XP Home Edition, Home staat er alleen op geïnstalleerd. Of doet er dit niet toe? Ik neem aan dat je je Harde Schijf leeggooit voordat je hem verkoopt. Zonder Home Edition zal hij €275/300,- gaan kosten. Oké bedank Had nooit gedacht dat ik er nog ze veel voor zou krijgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.