Jump to content

Remote IR helikopter vraagjes


ikt

Recommended Posts

Hallo. Ik heb net een helikoptje gehaald dat echt kan vliegen (op infrarood, dat is wel weer een minpunt). Het stijgt wel op, maar het wilt niet hoog komen. Hooguit 20CM van de grond. Ik heb wat overbodig gewicht verwijderd en nog steeds weinig resultaat. Ik heb ook de stabiliserende gewichtjes eraf gehaald, de resultaten lijken belovend maar je merkt wel dat het ding niet echt stabiel meer is te noemen :puh: Iemand tips om de heli toch hoog te laten vliegen? Wieken buigen/motortje modden/ gewicht eraf?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel heb je ervoor betaalt?

Had er ook eentje vorig jaar en die kwam ook niet hoog, maar die kostte maar 29 euro bij de bartsmit.

Kan me voorstellen dat als je een goedkope hebt dat hij inderdaad niet hoog komt.

Link to comment
Delen op andere websites

22 euro

Metalen constructie/omhulsel

2 wieken boven elkaar

Teveel lampjes

Ik ga dit ding modden en leren vliegen. GTA IV Annihilator was ook onmogelijk, dus dit moet te doen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

22 euro

Metalen constructie/omhulsel

2 wieken boven elkaar

Teveel lampjes

Ik ga dit ding modden en leren vliegen. GTA IV Annihilator was ook onmogelijk, dus dit moet te doen zijn.

22 euro is wel aan de lage kant om eerlijk te zijn.

Wat ga je eraan modden?

Link to comment
Delen op andere websites

22 euro

Metalen constructie/omhulsel

2 wieken boven elkaar

Teveel lampjes

Ik ga dit ding modden en leren vliegen. GTA IV Annihilator was ook onmogelijk, dus dit moet te doen zijn.

Kun je eens een fotootje ervan posten wanneer die lampjes branden? De kans is groot dat ik het ding ken. Ik ken iemand die dat ding heeft, maar het gaat gemakkelijk 2 meter. Als het dezelfde is natuurlijk. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

hv5wcw.jpg

Falcon T995

Raketjes eraf gesloopt, vliegt nu wat makkelijker. Het omhulsel zat er ook verkeerd op geschroefd, dus ik heb dat ook veranderd. Vliegt nu stabieler en iets hoger, maar niet hoog genoeg om het vliegen te kunnen noemen :puh:

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Woehoe, ik kan vliegen! :) Ik ben wat te ongeduldig geweest, na een half uurtje aan de USB is het ding volledig genoeg opgeladen om te kunnen vliegen.

Weet iemand hoe lang het duurt totdat hij volledig is opgeladen? Ik doe aan de USB, maar daar wil het lampje niet knipperen :/

Moet ik zeker 2 uur opladen ofzo? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Woehoe, ik kan vliegen! :) Ik ben wat te ongeduldig geweest, na een half uurtje aan de USB is het ding volledig genoeg opgeladen om te kunnen vliegen.

Weet iemand hoe lang het duurt totdat hij volledig is opgeladen? Ik doe aan de USB, maar daar wil het lampje niet knipperen :/

Moet ik zeker 2 uur opladen ofzo? :puh:

Ik zou hem heel de nacht opladen,dan zijt ge zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...