MegaPilot Geplaatst: 6 juli 2011 Rapport Geplaatst: 6 juli 2011 (bewerkt) Haai, ik wil m'n Windows Live Messenger contactpersonen exporteren naar een ander mailadres. Dit lukt niet in de versie die ik nu heb(zelfde probleem als dit hier). In software staat Windows Live Messenger nergens vermeldt, Revo Uninstaller vindt dit programma ook NIET, in C: Program Files kan ik nergens een uninstaller vinden bij Windows Live. Ik moet de huidige versie verwijderen om er een andere op te zetten, maar ik krijg degene die ik nu heb maar niet verwijderd.. Iemand een oplossing? Alvast bedankt. Mvg, MP Bewerkt: 6 juli 2011 door MegaPilot Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 6 juli 2011 Rapport Geplaatst: 6 juli 2011 Windows Live Messenger (2011, weet niet of het ook zo is bij oudere versies) staat bij Software (en andere uninstall-programma's) onder 'Windows Live Essentials' als het goed is. Wil je het via de .exe van de installer doen, ga dan naar 'Program Files\Windows Live\Installer\wlarp.exe'. Dit is geschreven met de bestanden van WLE 2011. Ik weet niet of dit in oudere versies hetzelfde is. Als deze via WLE geïnstalleerd zijn, zou het hetzelfde moeten zijn. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2011 (bewerkt) Ik heb nu zo'n WLMuninstaller gebruikt. Daarna Messenger 7.5 geïnstalleerd, verplichte update naar 09(denk ik) en hier lukt het dus niet. 11 kan niet want Windows vindt het zonodig om XP gebruikers in hun kont te naaien(MSN 11 maakt gebruik van Aero). Edit: Ik heb ze kunnen exporteren via Hotmail, maar ik kan ze niet importeren op m'n nieuwe adres(dit lukt wel via Hotmail, maar ze zijn niet toegevoegd in Windows Live Messenger). Bewerkt: 6 juli 2011 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.