Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey!

Wat voor police mods heb je allemaal behalve de police pursuit mod...

want als ik die heb geinstaleerd werkt gta 4 niet meer...

iemand daarop nog een oplossing? zoniet wat voor andere Police mods heb je nog?

-Degek

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

first response mod klik

els (emergency lights system) klik - hier heb je wel autos voor nodig die met els werken: klik of klik

maarrrrrr als de persuit mod niet werkt ... kan het zijn dat dit ook niet zal werken ... in dat geval: verdiep je in tutorials hoe je .asi mods moet installeren

Bewerkt: door djcas

ik heb nu wat meer opties

-LCPD First Response mod (zoals hierboven)

-DAS mod

Zo heb je hier nog wat Mods die het dan extra leuk maken (de DAS mod is alleen voor RP in MP omdat er sowieso 2 Polities moeten zijn met de mod)

Bewerkt: door bassieboy35
Geplaatst:

LCPDFR is een hele goeie. de huidige versie is 0.91 maar we zitten nu in Beta 1 van 0.95. Als je wat over die update wilt weten dan vraag je het maar aan mij want ik ben vandaag aangewezen als beta tester van 0.95 dus ik kan wel wat info geven.

Ik zelf vind LCPDFR niet echt fijn maar wat kan je ermee in MP?

Op dit moment is er nog geen multiplayer support. Het is wel de bedoeling dat die er ooit gaat komen. Maar dat wordt waarschijnlijk niet in 0.95. 0.95 is echter al ruim een half jaar in ontwikkeling en er zijn erg veel verbeteringen gemaakt in de AI enzo. De beta test versie wordt vanavond publiekelijk gelanceerd vanwege een misverstand op dat forum. Ik weet niet of die downloadbaar is voor jullie maar als dat zo is dan kun je het wel proberen. Je moet er wel rekening mee houden dat er geen support wordt gegeven omdat het maar een test versie is. Je moet de test versie nemen zoals die is.

Bewerkt: door GTA freakje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...