kelwin Geplaatst: 7 juli 2011 Rapport Geplaatst: 7 juli 2011 Hallo iedereen, Ik weet niet zeker dat deze voeding: http://www.alternate.nl/html/pcbuilder/productDetail.html?searchClass=powerSupply&artno=TN5O03&cn=1&tn=BUILDERS goed is voor mijn specs (zie plaatje) Alvast bedankt, Kelwin Reageren
kelwin Geplaatst: 7 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2011 (bewerkt) Oké, weet iemand wat ze bedoelen met de ''interface'' van een grafische kaart? de videokaart die ik wil is een 128-bit En past deze in de behuizing? Bewerkt: 7 juli 2011 door kelwin Reageren
Woody268 Geplaatst: 7 juli 2011 Rapport Geplaatst: 7 juli 2011 (bewerkt) Dat is het aantal bits breed van de geheugenbus die je GPU op je videokaart verbindt met je RAM, simpel gezegd hoe hoger het aantal bits (de interface) hoe sneller het zal werken. Dus het heeft niets te maken over in welke bezuiniging het past. Bewerkt: 7 juli 2011 door woody268 Reageren
kelwin Geplaatst: 7 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2011 Gelukkig. weet iemand de afmetingen van deze videokaart? ik heb al op google gezocht maar ik heb niks gevonden. Reageren
Woody268 Geplaatst: 7 juli 2011 Rapport Geplaatst: 7 juli 2011 (bewerkt) Ik heb ook geen afmetingen gevonden van die videokaart maar aangezien dat geen hardcore gaming videokaart is zal deze niet bijzonder groot zijn. Wat ik zou doen is gewoon die videokaart kopen en als hij niet past terug naar alternate gaan, ze nemen die videokaart met plezier terug. Belangrijk is dat je dan wel de doos waar de videokaart inzit voorzichtig openmaakt en zo weinig mogelijk beschadigd anders nemen ze de videokaart niet terug! Bewerkt: 7 juli 2011 door woody268 Reageren
kelwin Geplaatst: 8 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2011 Ik had naar een reactie zitten kijken van die voeding, en diegene zegt dat deze voeding niet werkt ivm mijn processor. Kan dit kloppen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.