Jump to content

Spel crasht random


Rikzone

Recommended Posts

Ik heb sinds vandaag GTA IV: EFLC.

Even ter informatie, ik speel hierop:

AMD Phenom II X6 1090T

8 GB DDR3 RAM

nVidia Geforce 560GTX

Windows 7 Ultimate 64bit

Je zou denken dat het spel vloeiend moet lopen, en dat doet het ook. Toen ik zonet op een auto schoot bleef het beeld even hangen en toen crashtte het spel. Ik kreeg zo'n foutmelding van 'Dit programma werkt niet meer.'

Het spel is origineel, en succesvol geïnstalleerd.

Heeft iemand enig idee hoe het zou komen dat het spel random crasht?

Link to comment
Delen op andere websites

Tot nu toe nog geen crash gehad! Hartstikke bedankt.

Normaal zou ik wel kijken naar een patch, maar omdat Rockstar Games niet zo van de patches is (zoals bij de GTA III era etc.) dacht ik dat die er dus niet waren.

Helaas, zojuist weer een crash gehad.

Videokaart op 62 graden. Hij heeft het de hele dag goed gedaan. Ik denk niet dat het een hardware probleem is, aangezien ik een zelfde soort ding deed als hierboven beschreven, ik schoot op iemand die in zijn auto zat, hij was al dood maar toen hij op het stuur lag schoot ik hem nog een paar keer.

>>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd. Maak gebruik van de Bewerk-knop onderaan je post als je nog iets meer wil zeggen. Zo voorkom je dat je dubbelposts maakt. ^_^ (2 posts van dezelfde persoon dus)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...