vanbiertje Geplaatst: 7 juli 2011 Rapport Geplaatst: 7 juli 2011 Hallo forumgangers Ik heb vandaag GTA IV gekocht in de winkel, gewoon legaal dus. De installatie ging gewoon goed en het spel startte ook goed op. Alleen toen wilde ik het gaan spelen en toen kwam ik erachter dat het spel erg traag reageert. Als ik bijvoorbeeld in een auto zit en ik druk op A (naar links), reageert het spel pas 1 seconde later. Het geluid loopt ook voor op het beeld. De gegevens van mijn laptop zijn: HP G72-B10SD XF110EA Hardeschijfcapaciteit 500 GB Soort harde schijf Harddisk drive Ram-geheugen 3072 MB Ram-soort DDR3 SDRAM Besturingssysteem Windows 7 Home Premium Kloksnelheid 2260 MHz Resolutie HD+ Processor CORE I3 Merk processor Intel Type Chipset HM55 Merk chipset Intel Aantal processoren 2 GPU-merk ATI GPU-model (Graphic Card) RAD MOB HD5470 Geheugen grafische kaart 512 MB Kaartlezer 5 in 1 Card Reader Kan iemand mij aub vertellen wat ik moet veranderen om ervoor te zorgen dat het spel wel goed gaat lopen op deze computer? Ik wil het spel namelijk graag spelen. Bedankt ;-)
.Senne Geplaatst: 8 juli 2011 Rapport Geplaatst: 8 juli 2011 Je laptop is gewoon niet snel genoeg om GTA IV vlot te laten lopen. Een gewone desktop heeft het er al vaak moeilijk mee, dus een laptop zeker.
Jacky-2007 Geplaatst: 8 juli 2011 Rapport Geplaatst: 8 juli 2011 Dubbel topic, dus deze is zinloos. Je andere topic staat wel op de juiste plek.
Recommended Posts