vicepascal Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 (bewerkt) Sinds ik de laatste missies heb gedaan van Phil (die autosloperij) krijg ik geen andere meer. Ik heb al een half uur rondgereden en gelopen maar de telefoon gaat niet en er verschijnen geen letters meer. Alleen de pole-position-club kan ik nu in maar daar is ook geen paars rolletje. Iemand een oplossing/idee ? Alvast bedankt Bewerkt: 4 juli 2005 door vicepascal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Heb je alle bedrijven al gekocht? Je moet bepaalde en een hoeveelheid bedrijven hebben om weer missie's te krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Het spel bestaat maar voor ongeveer 60% uit missies, de andere 40% is rampages, unieke stunts, hidden packages enz. zie dat eerst maar allemaal te pakken te krijgen, dan ben je al heel wat procentjes verder, ook niet verkeerd om de 100% Guide in GTA Vice City General te bekijken of de walkthrough, allemaal heel gemakkelijk te vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 je moet de rampages doen alle hidden packages hebben om het spel verder uit te spelen, of kijk naar de walktrough net als andere zeggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Sinds ik de laatste missies heb gedaan van Phil (die autosloperij) krijg ik geen andere meer. Ik heb al een half uur rondgereden en gelopen maar de telefoon gaat niet en er verschijnen geen letters meer. Alleen de pole-position-club kan ik nu in maar daar is ook geen paars rolletje. Iemand een oplossing/idee ?Alvast bedankt Dan kan het zijn dat je eerst bepaalde bedrijven moet kopen Als je die hebt gekocht.. kan je weer verder gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 ook een mogenlijkheid is om in de walktrough te kijken http://vicecity.gtagames.nl/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 heb je de missie keep your friends close all gedaan? zo ja dan zijn er geen missies meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VCgangster Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2005 Geen codes gebruike natuurlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.