Jump to content

GTA IV reageert erg traag


vanbiertje

Recommended Posts

Hallo forumgangers

Ik heb vandaag GTA IV gekocht in de winkel, gewoon legaal dus.

De installatie ging gewoon goed en het spel startte ook goed op.

Alleen toen wilde ik het gaan spelen en toen kwam ik erachter dat het spel erg traag reageert.

Als ik bijvoorbeeld in een auto zit en ik druk op A (naar links), reageert het spel pas 1 seconde later.

Het geluid loopt ook voor op het beeld.

De gegevens van mijn laptop zijn:

HP G72-B10SD XF110EA

Hardeschijfcapaciteit

500 GB

Soort harde schijf

Harddisk drive

Ram-geheugen

3072 MB

Ram-soort

DDR3 SDRAM

Besturingssysteem

Windows 7 Home Premium

Kloksnelheid

2260 MHz

Resolutie

HD+

Processor

CORE I3

Merk processor

Intel

Type Chipset

HM55

Merk chipset

Intel

Aantal processoren

2

GPU-merk

ATI

GPU-model (Graphic Card)

RAD MOB HD5470

Geheugen grafische kaart

512 MB

Kaartlezer

5 in 1 Card Reader

Ik heb al geprobeerd om de settings lager te zetten, maar dat had geen effect op de snelheid van het spel....

Volgens het programma 'Can You Run It' was mijn laptop geschikt om het spel op te spelen. Mijn laptop voldoet aan de minimumeisen alleen worden er wel wat hogere eisen aanbevolen om het spel te spelen. Moet ik die veranderen dan? Moet ik bijvoorbeeld een andere videokaart erin doen?

Kan iemand mij aub vertellen wat ik moet veranderen om ervoor te zorgen dat het spel wel goed gaat lopen op deze computer?

Ik wil het spel namelijk graag spelen.

Bedankt ;-)

De linkerafbeelding geeft een ps van 'Can You Run It' weer met de aanbevolen eisen en de rechter met de minimumeisen

post-129990-1310124278,7.png

post-129990-1310124288,83.png

Bewerkt: door vanbiertje
Link to comment
Delen op andere websites

Een laptop upgraden is óf onmogelijk, of ongelofelijk duur. Je moet maar roeien met de spaanders die je hebt.

Wel zou ik de settings gewoon op z'n laagst zetten, meer kan je niet doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Koop gewoon een normale pc ipv een laptop....

>>> Door Jacky-2007: Dank je voor je input, maar hier heeft de topicstarter niets aan; dit was ook al gebleken uit eerdere reacties.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel GTA nu ook (nog) op een laptop van 2500 MHz. Hij doet het opzich wel goed, maar soms spaced ie um inderdaad en heb ik hetzelfde probleem als jij. Binnenkort ga ik een nieuwe computer kopen (deze: http://azerty.nl/0-2801-401135/azgamesystems-amd-vision-premium.html ), misschien wat voor jou om ook voor te sparen? Hij is niet zo duur maar wel goed dus misschien wel een goede oplossing(?)

Bewerkt: door OscarPownedYou
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf precies dezelfde laptop (HP G62) alleen dan met Intel HD Graphics :S

Maar zelfs met een commandline werkt ie daarop goed! Je kunt ook nog de laatste gta patches installeren!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...