Rikzone Geplaatst: 8 juli 2011 Rapport Geplaatst: 8 juli 2011 Ik heb dus een speakerset van 4 speakers en 1 subwoofer. De 2 voorste speakers doen het prima, die links achter ook, alleen rechtsachter blijft op een zeer laag niveau geluid produceren. Is er geen programma die de geluidsniveau's per speaker kan instellen? Want dan zet ik die van rechtsachter gewoon zeer hoog, want hij doet het wel, want als ik 'M3D' aanzet, dat komt er geluid uit alle 4 speakers via alleen de groene plug, doet ie het wel gewoon goed. Dus mijn vraag is, is er een programma, of doe ik iets fout, want alles zit toch echt goed aangesloten en de drivers zitten er allemaal prima op. Reageren
RoL0 Geplaatst: 10 juli 2011 Rapport Geplaatst: 10 juli 2011 Dit zou je of hardwarematig op je speakerset moeten doen (niet altijd mogelijk), of in je driver in moeten stellen. Welke speakerset en welke geluidskaart (onboard: moederbord) heb je? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.