Jump to content

Nieuwe desktop voor MaxVito

Recommended Posts

• Reacties 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MaxVito

39

• kelwin

19

• KaoloBimamKonjoG

7

• GolfG60

4

Geplaatst: (bewerkt)

kun je er ook een intel processor in doen i.p.v. amd?

hoezo?

srry, ben benieuwd naar de redenpuh2.gif

Bewerkt: door kelwin
Geplaatst:

nja ik ken iemand die best wel wat verstand heeft van pc en zegt dat je een intel moet hebben ofzo. misschien een i7 erin?

Geplaatst: (bewerkt)

nja ik ken iemand die best wel wat verstand heeft van pc en zegt dat je een intel moet hebben ofzo. misschien een i7 erin?

intel is overpriced, zeker een i7, de amd die ik nu heb is duur, maar zeer nieuw (1-3 weken pas uit gekomen).

de amd lijkt mij nu beter dan intel, door dat nieuwe model.

intel is alleen goed voor jonge bedrijfies van 3 maanden.

Bewerkt: door kelwin
Geplaatst:

toch heb ik liever een Intel processor dus als je het met een intel processor wilt samenstellen.

Geplaatst:

Zeer bedankt kelwin ik ga overleggen met m'n pa!

Ik laat het je weten wat hij er van vind en of ik hem ga kopen(als het mag van hem)

Geplaatst:

Ik laat het je weten wat hij er van vind en of ik hem ga kopen(als het mag van hem)

ok, ho even.

Je hebt iets van ACHT topics gemaakt, en dit topic is ver****mme 6 pagina's lang, en dan moet je je vader nog om toestemming vragen of je uberhaupt een nieuwe pc mag kopen? omfg.

Geplaatst:

Oh godjes...

Ten eerste. 32-bits is echt ruimvoldoende. 4GB is ruim voldoende voor spelletjes, en of je nou 32-bits of 64-bits is niet echt belangrijk, aangezien 64-bits zwaarder is zal je dit verschil toch niet merken. Vooral als je eerst een ton van geld aan een Windows 7 licentie moet uitgeven.

Ten tweede, waarom meteen een i7? Een i5 is echt ruimvoldoende voor games...

Geplaatst:

Vraag eerst je pa of je een pc mag kopen, en vraag dan aan mensen of ze je eentje kunnen samenstellen. Dat mensen zich nog steeds voor je uitsloven, snap ik niet. Er zijn letterlijk al een stuk of 30 verschillende setups voor je gemaakt, en je koopt ze toch nooit.

Geplaatst:

Dus... we wachten zijn reactie af en op basis daarvan zullen verdere stappen ondernomen worden. :)

Geplaatst:

Oh godjes...

Ten eerste. 32-bits is echt ruimvoldoende. 4GB is ruim voldoende voor spelletjes, en of je nou 32-bits of 64-bits is niet echt belangrijk, aangezien 64-bits zwaarder is zal je dit verschil toch niet merken. Vooral als je eerst een ton van geld aan een Windows 7 licentie moet uitgeven.

Ten tweede, waarom meteen een i7? Een i5 is echt ruimvoldoende voor games...

Als je een 32-bits hebt, en je neemt 4GB ram, dan gebruikt windows maar 3,3GB. Dus je moet een 64-bits hebben.

En dat is bullshit dat een 64-bit zwaarder is.

En een i7 is ook wel aan te bevelen voor zware spellen zoals BF3, aangezien hij die op de hoogste instellingen wil draaien.

@flitskikker:

Ik ben benieuwd wie daar nog zin in heeft.

Geplaatst:

ok, ho even.

Je hebt iets van ACHT topics gemaakt, en dit topic is ver****mme 6 pagina's lang, en dan moet je je vader nog om toestemming vragen of je uberhaupt een nieuwe pc mag kopen? omfg.

Nee, ik mag een pc, alleen zijn mening er over,

Geplaatst:

Als je een 32-bits hebt, en je neemt 4GB ram, dan gebruikt windows maar 3,3GB. Dus je moet een 64-bits hebben.

En dat is bullshit dat een 64-bit zwaarder is.

En een i7 is ook wel aan te bevelen voor zware spellen zoals BF3, aangezien hij die op de hoogste instellingen wil draaien.

@flitskikker:

Ik ben benieuwd wie daar nog zin in heeft.

Je moet niks. En geloof me, ik heb op dit moment een 64-bits versie op mijn 2GB pc'tje draaien, en ik merk toch echt dat hij langzamer draait dan een 32-bits versie. Kijk eens, Microsoft zegt het zelf ook al.

En ja, het klopt. Een i7 is inderdaad sneller. Maar past totaal niet in zijn prijsklasse, en het uiteindelijke resultaat is nu dat hij een zwakkere grafische processor tegenover een snellere processor heeft. En dat betekent dat hij uiteindelijk langzamere prestaties zal halen dan een i5 systeem met een krachtigere grafische kaart.

Geplaatst:

ok, ho even.

Nee, ik mag een pc, alleen zijn mening er over,

En zijn mening is? Die wil graag z.s.m. zien, want we blijven niet aan de gang.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...